صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
تعلیق؟ وزارت ورزش تکلیف را روشن کند

صدای ستاره کم حرف ورزش ایران درآمد

اتفاقاتی رخ داده که فوق ستاره والیبال که کمتر اهل مصاحبه کردن است نیز سکوت خود را بشکند.

به گزارش جهانی پرس -فریبا زندیه-، امیر غفور از آن دست بازیکنانی است که کمتر به یاد داریم علاقه‌ای به مصاحبه کردن نشان داده باشد. این فوق ستاره والیبال ایران در زمان حضور در تیم ملی نیز کمتر با رسانه‌ها صحبت می‌کرد اما شرایط وخیم این ورزش پرطرفدار در هفته‌های اخیر باعث شد که غفور سکوت خود را بشکند و گفتگوی جالبی با ورزش سه انجام دهد که اینجا مشروح صحبت‌های او را می‌خوانید:

بولت هوادارشرایط در رومانی خوب است 
اینجا در رومانی شرایط خوب است و خدا را شکر بازی هفته هفتم را هم با پیروزی پشت سر گذاشتیم. الان هم در لیگ رتبه خوبی داریم و شرایط‌مان بد نیست. در جام حذفی نیز به جمع هشت تیم رسیدیم و بازی دور رفت را هم پیروز شدیم. بازی برگشت ما نیز در خانه است و امیدوارم با پیروزی در آن مسابقه به نیمه نهایی برویم. البته یک سری بازیکن آسیب دیده داریم که امیدوارم آن‌ها نیز سریع‌تر خوب شوند تا تیم کامل شود.

بولت هوادارسطح لیگ ایران بالاتر از رومانی است
قطعاً نمی‌توانم بگویم که شرایط در لیگ رومانی نسبت به ایران بهتر است و قطعاً لیگ ما از اینجا کیفیت بیشتری دارد اما به هر حال این باشگاه شرایط نسبتاً خوبی را برای ما فراهم کرده است. مشکل خاصی در اینجا وجود ندارد ولی به هر حال سطح لیگ ایران بالاتر است. البته بازیکنان خارجی زیادی وارد این لیگ شده‌اند که کمک می‌کند سطح مسابقات بالا برود. همچنین با آمدن مربیان خارجی در حال پیشرفت هستند اما در حال حاضر سطح این لیگ خیلی بالا نیست.

 

بولت هواداراین سردرگمی برای والیبال حکم سم را دارد
این سردرگمی به وجود آمده بدترین اتفاقی است که می‌تواند برای والیبال ایران رخ دهد. این اتفاق حکم سم را برای والیبال ایران دارد. والیبال ایران در شرایط خوبی هم قرار ندارد و اکنون بیش از هر چیز دیگری به آرامش احتیاج داریم. این آرامش زمانی برقرار می‌شود که تک تک اجزای والیبال وظیفه خود را بدانند و هر کسی بتواند کار خود را به درستی انجام دهد. اینکه اکنون وضعیت رئیس مشخص نیست اصلاً اتفاق خوشایندی برای والیبال ایران محسوب نمی‌شود.

خواهشاً زودتر تکلیف والیبال را معلوم کنید 
در طول این سال‌ها به واسطه ثباتی که در مدیریت وجود داشته و تصمیماتی که گرفته شده و بیشتر آنها هم درست بوده، والیبال ما رشد خوبی داشته است. اگر شرایط اکنون باب میل ما نیست باید آسیب شناسی شود تا ببینیم مشکل چه بوده است اما با این بلاتکلیفی که برای والیبال به وجود آمده هیچ اتفاق خوبی نمی‌افتد. خواهش می‌کنم که تکلیف والیبال را زودتر روشن کنند. مردم والیبال را دوست دارند و آن را دنبال می‌کنند. والیبال ما اکنون حرف زیادی در دنیا برای گفتن دارد و روی آن خیلی حساب می‌کنند.

بولت هواداروزارت ورزش مسئول است 
وزارت ورزش مسئول است و باید هرچه سریع‌تر این انتخابات را برگزار کند و این باعث می‌شود که هرچه زودتر برنامه والیبال ما برای مسابقات آینده تعیین شود. کل حرف من این است که باید هرچه زودتر وضعیت والیبال روشن شود و از این بلاتکلیفی بیرون بیاییم.

بولت هواداربحث تعلیق زیبنده والیبال ایران نیست 
من نمی‌دانم که بحث تعلیق که مطرح می‌شود چقدر جدی است اما اگر یک درصد احتمال دهیم که ممکن است این اتفاق رخ دهد، اصلاً این زیبنده والیبال ما نیست و دوست ندارم اصلاً چنین اتفاقی برای ورزش پرطرفداری مثل والیبال بیفتد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۷۰۵۷
تاریخ: ۱۴۰۲/۹/۵     ساعت: ۹ : ۴۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024