صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
با هیجان‌انگیزترین نبرد فصل؛

جنگ علنی ستاره‌های والیبال ایران در دل کویر

لیگ‌ برتر والیبال ایران روز یکشنبه در اوج هیجان خود خواهد بود.

به گزارش جهانی پرس از"ورزش سه"، در چارچوب هفته نهم مسابقات لیگ برتر والیبال ایران تیم شهداب یزد در خانه میزبان تیم فولاد سیرجان ایرانیان خواهد بود.

تیم شهداب یزد که قهرمان دو دوره قبل مسابقات است پس از شکست تلخی که مقابل گیتی پسند اصفهان خورد به دنبال جبران این شکست و پیروزی بر صدر نشین مسابقات است.

از طرف دیگر تیم فولاد سیرجان ایرانیان با سرمربیگری بهروز عطایی تاکنون توانسته خود را در صدر جدول حفظ کند و این تیم به خوبی می‌داند که برای حفظ این روند نیاز به یک پیروزی شیرین مقابل شهداب خواهد داشت.

 

هر دو تیم‌ اکثر ستاره‌های والیبال ایران را در تیم خود دارند و به گفته کارشناسان از شانس برابری برای قهرمانی در لیگ برخوردار هستند. در دیدار روز یکشنبه پیش‌بینی می‌شود بازی نزدیک و هیجان‌انگیزی را شاهد باشیم و احتمال رفتن بازی به ست پنجم بسیار زیاد است.

همچنین بهروز عطایی که در دوره قبل لیگ برتر با هراز آمل در فینال مغلوب محمدرضا تندروان در تیم شهداب یزد شده بود به دنبال جبران آن شکست خواهد بود و بازی برای او حیثیتی است.

پس از آنکه در سال ۹۷ شهرداری ورامین قهرمان لیگ شد، از آن سال به بعد این لیگ‌ شاهد قهرمانی فولاد سیرجان ایرانیان و شهداب یزد بوده و امسال نیز پیش‌بینی می‌شود یکی از این دو تیم در پایان فصل جام را بالای سر ببرند.

ترکیب احتمالی شهداب یزد: مهدی مهدوی، میثم صالحی، سینا نیک‌پور، مسعود غلامی، محمد ولی‌زاده و محمد رضا حضرت‌پور

ترکیب احتمالی فولاد سیرجان: محمدطاهر وادی، سیدمحمد موسوی، محمد فلاح، عارف مرادی،  پوریا حسین‌خانزاده، شهروز همایو‌ن‌‌فرمنش و مهدی مرندی

در حال حاضر فولاد سیرجان ایرانیان در رتبه اول و تیم شهداب یزد در رتبه چهارم قرار دارند. بازی راس ساعت ۱۶ روز یکشنبه برگزار خواهد شد.

صفحه رسمی باشگاه شهداب در اینستاگرام با این پوستر به استقبال این جدال حساس رفته است.

پوشش زنده خبری

12 آذر 1402 ساعت 14:27

با هماهنگی‌های صورت گرفته در بازی امروز دو تیم شهداب یزد و فولاد سیرجان از سیستم ویدیوچک استفاده خواهد شد تا داوری این مسابقه به شکل بهتری انجام شود.

12 آذر 1402 ساعت 13:27

شهروز همایون‌فرمنش که سابقه قهرمانی در لیگ با تیم شهداب یزد را در کارنامه خود دارد امروز در پیراهن فولاد سیرجان ایرانیان انگیزه‌های فراوانی برابر تیم سابق خود خواهد داشت.

12 آذر 1402 ساعت 13:10

عکسی جالب از جشن قهرمانی فولاد سیرجان ایرانیان در لیگ ۹۹، بازیکنان این تیم‌ محمدرضا تندروان سرمربی تیم را به بالا پرتاب می‌کنند. تندروان در حال حاضر سرمربی شهداب یزد است و باید مقابل تیم سابق خود قرار بگیرد.

12 آذر 1402 ساعت 12:34

فارغ از هر نتیجه‌ای این تیم‌ گیتی پسند اصفهان است که در صورت پیروزی بر پیکان تهران می‌تواند رتبه دوم خود را تثبیت یا حتی در عین ناباوری همگان به صدر جدول صعود کند.

12 آذر 1402 ساعت 12:25

این مسابقه جدال محمدرضا تندروان و بهروز عطایی نیز خواهد بود؛ دو مربی که هر کدام دو قهرمانی در لیگ والیبال را به عنوان سرمربی کسب کرده‌اند. بهروز عطایی در فینال لیگ گذشته برابر تندروان شکست خورد و حالا به دنبال جبران و انتقام است.

12 آذر 1402 ساعت 12:18

بدون شک امروز سالن شهداب یزد مملو از جمعیت خواهد بود. هواداران شهداب یزد که نظم خاصی در تشویق تیم خود دارند در اثرگذاری روحیه تیم مقابل استاد هستند و همیشه یار هفتم شهداب در لیگ برتر والیبال بوده‌اند.

12 آذر 1402 ساعت 12:05

سیدمحمد موسوی که عنوان پر افتخار‌ترین بازیکن لیگ‌ برتر والیبال ایران را یدک می‌کشد به‌ عنوان کاپیتان فولاد سیرجان ایرانیان می‌تواند در راه پیروزی بر شهداب یزد کمک و عصای دست بهروز عطایی باشد. سید در بازی قبلی فولاد سیرجان ستاره تیمش بود.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۷۲۲۸
تاریخ: ۱۴۰۲/۹/۱۲     ساعت: ۱۴ : ۵۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024