صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
جشن رتبه چهارم سری آ

پست احساسی مورینیو با محوریت سردار!

مسابقه امشب ساسولو و رم اگرچه با یک اخراج و یک ضربه پنالتی در نهایت به سود رمی‌ها به پایان رسید، اما تیم سرخ‌پوش نمایش آن‌چنان دلپذیری در طول مسابقه نداشت.

به گزارش جهانی پرس از “ورزش سه”، ژوزه مورینیو سرمربی رم همچنان مهم‌ترین عضو این باشگاه و برند اصلی سرخ‌پوشان رومی است که امشب با بارانی سرمه‌ای و شلوار طوسی در کنار زمین تیمش را به جلو هدایت می‌کرد. بازی مقابل ساسولوی سختکوش اما خوب پیش نرفت و میزبان با یک گل از رم پیش افتاد؛ با این حال دست حوادث در نیمه دوم بازی را به سمتی برد که نتیجه به سود رم بچرخد.

ابتدا یک بی‌احتیاطی محض از دنیل بولوکا، هافبک دفاعی سبز و مشکی پوش که پای چپ دیپائول را با کف با استوک مورد هدف قرار داد و سپس یک خطا روی دیبالا و یک ضربه پنالتی و در نهایت ضربه کریستینسن که با برخورد با پای مدافع حریف وارد دروازه ساسولو شد.

نکته جالب در مورد گل دوم رم این بود که سردار در موقعیت خوب در انتظار گرفتن پاس از کریستینسن بود که ضربه الله بختکی بازیکن رم به طرز عجیبی به داخل دروازه ساسولو چرخید تا خود سردار اولین بازیکنی باشد که کریستینسن را برای شادی گل تعقیب کند.آزمون که آشکارا به آمادگی مطلوب برگشته، در این بازی از ابتدای نیمه دوم به جای ادواردو بووه وارد زمین شد و نمایش مطلوبی داشت؛ اگرچه کمتر از سوی بازیکنان هم‌دسته تغذیه شد. او به‌خصوص یکی، دو بار فرصت این را داشت تا با جای‌گیری خوب در محوطه جریمه در موقعیت گلزنی قرار بگیرد، اما ضربات هم‌دستی‌ها از جمله الشراوی باعث شد که کمی خودخواهانه توپ به در و دیوار ورزشگاه تیم میزبان فرستاده شود.

آزمون که امیدوار است با بازی‌های خود با توجه به تاثیر غیر مستقیمش در پیروزی امشب رفته رفته بدل به مهره فیکس خط حمله رم بشود، کمی دور از دروازه و پشت روملو لوکاکو بازی می‌کرد و یک‌بار هم او را در موقعیت گلزنی قرار داد.

بولت پرسپولیساو در لحظات پایانی مسابقه در یک صحنه کنترل خود را از دست داد و برخورد شدیدی با سرمربی ساسولو در کنار زمین پیدا کرد که شرایط بازی به او اجازه نداد بابت این برخورد از آلسیو دیونیسی عذرخواهی کند. با این حال وقتی سوت پایان بازی به صدا درآمد، او پس از شادی با بازیکنان رم و خوش و بش با مورینیو، نزد هواداران رم در ضلع جنوبی ورزشگاه رفت و پیراهن خود را به یکی از آن‌ها هدیه داد؛ جالب اینکه در سرمای ورزشگاه، آزمون کاپشن آدیداس مشکی خود را به تن کرد، زیپ را کیپ تا زیر گلو بست تا بدون سرماخوردگی به رختکن برگردد؛ او آخرین بازیکن رم بود که زمین مسابقه را ترک کرد.

اما حالا یکی، دو ساعت بعد از بازی ژوزه مورینیو، سرمربی نامدار رمی‌ها با انتشار پستی با سردار آزمون، این پیروزی را به پسرانش تبریک گفته است. مورینیو که هفته گذشته در نشست مطبوعاتی از سردار خواست تا تمرینات را بیشتر جدی بگیرد و روی خصوصیات دفاعی و بدنی خود کار کند، با این پالس مثبت به سردار مسیر پیش‌روی را نشان می‌دهد، او از مهاجم ایرانی‌اش راضی است و با این پست اینستاگرامی به نوعی نگاه ویژه‌ترش به آزمون را نشان می‌دهد و شاید در آینده بیشتر او را به کار بگیرد.

شاگردان مورینیو با این برد و با توجه به شکست سه بر صفر ناپولی مقابل اینترمیلان به رده چهارم جدول رسیدند و می‌توانند‌ با ادامه این روند تا پایان فصل به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هم برسند و از سوی دیگر باید به فکر گرفتن جایگاه سوم میلان باشند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۷۲۵۰
تاریخ: ۱۴۰۲/۹/۱۳     ساعت: ۹ : ۵۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024