صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

تهدید جدی ستاره برزیلی برای لوا: گل بزن یا برو!

ویتور روکه، ستاره برزیلی جدید بارسلونا، به تهدیدی برای روبرت لواندوفسکی تبدیل خواهد شد.

 به گزارش  جهانی پرس از"ورش سه"،  مدیران بارسلونا بالاخره موفق شدند شرایط مالی این باشگاه را به شکلی پیش ببرند که روکه در پنجره نقل و انتقالاتی پیش رو در ماه ژانویه سال آینده میلادی راهی این تیم شود. 
او آخرین حضورش در پیراهن اتلتیکو پارانائنزه را هم تجربه کرد و پس از خداحافظی با هم تیمی‌ها و هواداران این تیم، آماده است تا راهی بارسلونا شود و بتواند هرچه زودتر توانایی‌هایش را با پیراهن این تیم و تحت هدایت ژاوی به نمایش بگذارد. 
با این حال، بسیاری از منابع نزدیک به باشگاه بارسلونا در گفتگو با سایت گل تاکید کرده‌اند که سرمربی بارسلونا تصمیمی برای استفاده فوری و سریع از او در ترکیب اصلی تیمش ندارد و این بازیکن باید مدتی را صرف آشنایی با شرایط و سازگار شدن با سبک بازی این تیم کند. 

اما نکته اصلی اینجاست که همه متفق القول باور دارند که این ستاره برزیلی قرار است رقیبی جدی برای لواندوفسکی باشد که این فصل از شرایط و درخشش همیشگی دور است و نتوانسته است انتظارات را در ترکیب بارسا برآورده کند. 
در واقع روکه آماده است که نه تنها به شخصه به بارسا کمک کند، بلکه به دنبال حل مشکل دیگری هم در این تیم خواهد بود. او یا لواندوفسکی را به رقابت با خودش ترغیب کرده و این بازیکن را وادار به بازگشت به دوران اوج و گلزنی خواهد کرد یا او را کنار می‌زند و خودش را به عنوان گلزن اول بارسلونا معرفی خواهد کرد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۸۲۷۹
تاریخ: ۱۴۰۲/۹/۱۵     ساعت: ۱۰ : ۱۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
  • ٢١ شوال ١٤٤٥
  • Apr 30 2024