صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

رسمی: زمان آخرین تقابل رونالدو و مسی مشخص شد!

باشگاه اینترمیامی برنامه تور زمستانی‌اش را به صورت رسمی اعلام کرد تا زمان آخرین رویارویی کریستیانو رونالدو و لیونل مسی مشخص شده باشد.

به گزارش  جهانی پرس از"ورزش سه"، تقابل رونالدو و مسی در طول دوران حضور این دو ستاره بزرگ دنیای فوتبال در ترکیب رئال مادرید و بارسلونا یکی از جذاب‌ترین نبردها در تاریخ فوتبال بود. 
این دو نفر باعث شدند که بارها و بارها بیش از یک میلیارد نفر به تماشای بازی جذاب ال‌کلاسیکو بنشینند و در طول مدت حضورشان در اسپانیا هرگز دست از تلاش برای شکستن رکوردهای متوالی و اثبات این که بهترین بازیکن دنیا هستند برنداشتند و همین تلاش نقش مهمی را در پیشرفت و درخشش آنها ایفا کرد.
حتی زمانی که این ستاره پرتغالی تصمیم به جدایی از رئال مادرید گرفت و راهی یوونتوس شد هم این رقابت خاتمه پیدا نکرد اما حالا هر دو نفر مدتی است که فوتبال اروپا را ترک کرده‎‌اند و شاید کمتر کسی انتظار تقابل دوباره آنها را داشت. 

رونالدو از ماه ژانویه سال گذشته و پس از پایان رقابت‌های جام جهانی راهی عربستان شد تا تجربه بازی با پیراهن النصر در لیگ این کشور را به دست آورد و با وجود تمام انتقادات و فشارها توانست ستاره‌های بسیاری را هم با خود همراه کند. 
مسی هم در تابستان گذشته و با پایان مهلت قراردادش با پاری سن ژرمن و با وجود پیشنهادهایی که از بارسلونا و الهلال داشت، به اینترمیامی پیوست تا به ستاره جدید لیگ فوتبال آمریکا تبدیل شود. 
اما جذابیت اقتصادی و تبلیغاتی رویارویی این دو ستاره بزرگ باعث شد که مدیران باشگاه‌ها دست به کار شوند و حالا قرار است برای آخرین بار (احتمالا!) شاید تقابل این دو نفر در زمین فوتبال باشیم. 

پیش از این گفته شده بود که اینترمیامی قرار است پیش از شروع فصل جدید رقابت‌های ام ال اس چند بازی تدارکاتی برگزار کند و حالا زمان رسمی برگزاری این مسابقات اعلام و تقابل آنها با النصر رسمی شده است. 
قرار است باشگاه اینترمیامی در تاریخ دوشنبه نهم بهمن ماه از ساعت 21:30 به وقت ایران در عربستان روبروی الهلال قرار بگیرد و سه روز بعد یعنی پنجشنبه دوازدهم بهمن در همین ساعت به مصاف النصر خواهد رفت تا انتظار طرفداران مسی و رونالدو برای دیدار دوباره این دو نفر تمام شود.

 

بسیاری از فوتبال‌دوستان از همین حالا در انتظار تماشای این بازی هیجان‌انگیز و جذاب خواهند بود تا از آخرین سال‌های فوتبال این دو ستاره بزرگ دنیای فوتبال که بعید است بازیکنی بتواند جای آنها را بگیرد لذت ببرند. 

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۸۴۸۴
تاریخ: ۱۴۰۲/۹/۲۱     ساعت: ۹ : ۵۳
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
  • ٢١ شوال ١٤٤٥
  • Apr 30 2024