صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

آمارهای عجیب کاپیتان پرسپولیس در دربی

امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس بعد از غیبت در دو بازی اخیر تیمش حالا برای دربی آماده است.

به گزارش جهانی پرس از ورزش سه امید عالیشاه که در دو بازی قبلی بنا به احتیاط کادر فنی به میدان نرفت تا برای دربی و مصاف با استقلال آماده باشد آمارهای فوق‌العاده جالبی در این مسابقه تاریخی دارد.

مهمترین و جالب ترین آمار او مربوط به تعداد بازی‌هایی است که در این مسابقه تاریخی شکست نخورده و از این حیث او نفر اول کل تاریخ دربی است چرا که در 13 بازی همراه تیمش در دربی حاضر بوده و شکست نخورده است.

عالیشاه همچنین زننده دیرترین گل تاریخ دربی‌ها هم هست.گلی که آخرین گل دربی تا الان به حساب می‌آید و در فینال جام حذفی فصل قبل در دقیقه 115 با ضربه ایستگاهی به دست آمد.

غیر از اینها امید عالیشاه که حالا یکی از باسابقه ترین بازکینان تاریخ پرسپولیس هم به حساب می‌آید در این مسابقه هم گل زده هم اخراج شده است.

اولین گل او در بازی آذرماه سال 1393 اتفاق افتاد که با ارسال مرحوم هادی نوروزی با ضربه سر گل پیروزی تیمش را به ثمر رساند و بعد از همان گل نیز به خاطر درآوردن پیراهن در جشن گل کارت زرد دوم را از یدالله جهانبازی گرفت و اخراج شد.

دومین گل او نیز آخرین گل تاریخ دربی‌هاست که در خردادماه سال جاری با یک ضربه ایستگاهی به دست آمد و از آن جهت که دبل قهرمانی را برای سرخ‌ها ثبت کرد یکی از مهمترین گل‌های تاریخ دربی سرخابی تهران هم به حساب می‌آید.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۸۵۲۴
تاریخ: ۱۴۰۲/۹/۲۱     ساعت: ۱۲ : ۵۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
  • ٢١ شوال ١٤٤٥
  • Apr 30 2024