صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

پوچتینو: باورم نمی‌شود کلوپ قرار است برود!

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، می‌گوید از شنیدن خبر تصمیم یورگن کلوپ برای جدایی شوکه شده است.

به گزارش جهانی پرس از "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های دور چهارم از جام حذفی انگلیس روبروی استون ویلا به میدان رفت و در نهایت با تساوی بدون گل برابر این تیم متوقف شد. 

آبی‌های لندن فرصت بسیاری برای گلزنی در این دیدار داشتند اما اشتباه و بی‌دقتی بازیکنان این تیم باعث شد که نتوانند از این فرصت‌ها به خوبی استفاده کنند و در نهایت چاره دیگری جز تکرار این دیدار برای مشخص شدن تیم صعود کننده به مرحله بعدی نداشته باشند. 

پوچتینو پس از پایان این بازی با خبرنگاران گفت‌وگو کرد و به سوالات آنها پاسخ داد. 

 

شرایط بازی: آنها بازیکنان بسیار خوبی در خط حمله دارند. نتوانستند گل بزنند و ما کلین‌شیت کردیم. بازی برابر تیمی مانند استون ویلا دشوار است. البته که ما گل نزدیم اما فرصت بسیاری داشتیم. من به بازیکنانم اعتماد و باور دارم و می‌دانم که با این سبک بازی موفق به گل زدن خواهند شد. آنها دروازه‌بانی به خوبی امیلیانو مارتینز دارند و گاهی برای گلزنی باید کمی خوش شانس بود. 

مصدومیت کلویل: فکر نمی‌کنم خیلی بد باشد. مشکلی جزئی‌تر است. او احساس خوبی نداشت. پیش از این می‌دانستیم که شاید نتواند در ترکیب اصلی باشد اما پس از آن بهتر شد و آماده بازی بود اما حالا احساس درد دارد. 

عملکرد بازیکنان: در طول نیم فصل اول نشان دادیم که توانایی رقابت داریم. بازی اول برابر لیورپول، آرسنال، منچسترسیتی، تاتنهام. مشکل ما در نیم فصل اول و در طول هفت ماه اول این بود که ثبات کافی نداشتیم. حالا در عملکردمان ثبات بهتری داریم. شاید شکست بیرون از خانه برابر میدلزبورو برای ما ناامیدکننده بود. دوست داریم اینطور رقابت کنیم. فرصت خوبی برای صعود داریم و سعی می‌‎کنم استون ویلا را شکست دهیم و نشان دهیم که توانایی رقابت داریم. 

کلوپ: شوکه شدم. خبر را دیدم. خیلی ناراحت کننده است. وقتی ما از تاتنهام اخراج شدیم، اولین پیامی که گرفتم از او بود. من پیامی برایش نفرستاده‌ام اما روز چهارشنبه از او تشکر خواهم کرد. جای او خالی خواهد شد اما باید این وضعیت را بپذیریم. 

اگر او دوست دارد استراحت کند و دور شود، باید این را بپذیریم. خبری ناراحت کننده است. او شخصیتی بزرگ دارد، مردی بزرگ و مربی بسیار خوبی است. فوتبال انگلیس دلتنگش خواهد شد. وقتی اولین‌بار به اینجا آمد، اولین مسابقه‌اش برابر تاتنهام بود که 0-0 شد. 

کاریزما و ظرفیتی که برای مدیریت و خلق این باشگاه بزرگ مانند لیورپول داشت، فلسفه خودش و سوابقش همیشه اینجا خواهد ماند. من باید به او و کادر فنی‌اش تبریک بگویم. کلوپ شایسته تمجیدی که قرار است از الان تا پایان فصل از او بشود هست.» 

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۲۸۹۹
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۱/۷     ساعت: ۱۰ : ۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
  • ١٩ شوال ١٤٤٥
  • Apr 28 2024