صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

گزارش سفر استانی وزیر ورزش و جوانان به هرمزگان

وزیر ورزش و جوانان در دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان هرمزگان ضمن سفر به شهرستان های میناب، رودان، قشم و بندرعباس چندین پروژه ورزشی و عمرانی را افتتاح کرد.

به گزارش جهانی پرس - فریبا زندیه، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان همزمان با دور دوم سفر دکتر رئیسی رییس  جمهوری به عنوان نماینده دولت برای افتتاح و بهره برداری همزمان 136طرح عمرانی ورزشی امروز ۹بهمن ماه به استان هرمزگان سفر کرد و قرار است هاشمی در این سفر از پروژه های ورزشی وعمرانی شهرستان های رودان و قشم نیز بازدید کند.

کیومرث هاشمی با استقبال مظفر مهری خادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان استان واحسان کامرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان وارد شهر بندرعباس شد و سپس مهدی دوستی استاندار استان هرمزگان پس از ورود وزیر ورزش و جوانان به استان با وی دیدار و گفت وگو کرد.

در ادامه سفر کیومرث هاشمی صبح امروز با استقبال مسوولان استانی و محلی وارد شهرستان رودان شد و پس از ادای احترام وز به شهدای شهرستان رودان شد و در آستانه چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به محض ورود به رودان با حضور در گلزار شهدای این شهرستان با قرائت فاتحه به روح پرفتوح شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد و سپس در جلسه شورای اداری که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان درحال برگزاری است، حاضر شد.

در این جلسه فعالان حوزه‌های ورزشی، اجتماعی، کشاورزی و فرهنگی ضمن تبیین ظرفیت‌ها، زیر ساخت ‌ها و دستاوردها در بخش های مختلف، مسایل و مشکلات  خود را بیان کردند. همچنین حسین رییسی نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، سالاری فرماندار رودان، حجت الاسلام والمسلمین بارانی امام جمعه شهرستان رودان، مظفر مهری خادمی نسب مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان در این جلسه حضور داشتند.

در ادامه وزیر ورزش و جوانان با همراهی مسئولان استانی و محلی، ضمن افتتاح سالن ورزشی چند منظوره شهید درودگری، ۱۳۶ طرح عمرانی و ورزشی را به طور همزمان و از طریق ویدیو کنفرانس افتتاح کرد و سپس با همراهی مسئولان استانی پروژه های زمین چمن طبیعی فوتبال، پیست تارتان و گلخانه دو‌هکتاری شهرستان رودان را نیز افتتاح کرد.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه با حضور در  منزل شهید مدافع امنیت سرهنگ سعید مریدی، با خانواده این شهید دیدار کرد.

هاشمی در ادامه سفرش به عنوان نماینده رییس جمهور به استان هرمزگان راهی شهرستان میناب شد و از پروژه ورزشگاه ۱۰ هزار نفری میناب که قرار است بعد مدت‌ها راکد بودن در سفر رئیس جمهور به استان مجدداً کلنگ‌زنی شود بازدید کرد.

وی سپس با حضور در بندرعباس، سالن ورزشی چند منظوره قلعه ایسین این شهر را افتتاح کرد و پس از آن با همراهی مدیرکل ورزش و جوانان استان به جزیره قشم سفر کرد.

افتتاح زمین چمن مصنوعی رمچاه و سالن ورزشی شهید عقیلی روستای گیاهدان در قشم از برنامه های وزیر ورزش و جوانان در این جزیره بود.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۳۰۵۷
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۱/۱۱     ساعت: ۱۱ : ۱۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
  • ١٩ شوال ١٤٤٥
  • Apr 28 2024