صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

بهانه‌گیری انریکه: زمین خراب بود!

لوئیس انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن، می‌گوید پیروزی برابر استراسبورگ برای تیمش دشوار بوده است.

به گزارش جهانی پرس از "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیستم لیگ فرانسه روبروی استراسبورگ به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی برسد. 

کیلیان امباپه در دقیقه ششم این دیدار یک پنالتی را از دست داد اما باز هم ستاره تیمش در این بازی بود و موفق شد یکی از دو گل پی‌اس‌جی را وارد دروازه حریف کند و پاس گل مارکو آسنسیو را هم ارسال کرد تا نقش مهمی را در کسب سه امتیاز این بازی ایفا کرده باشد. 

انریکه پس از پایان این دیدار در نشست خبری به خبرنگاران گفت: «ما در این بازی و خصوصا در دقایق پایانی به صورت جدی به مشکل خوردیم. اما فکر می‌کنم این بازیکنان توانستند ما را از این وضعیت به خوبی خارج کنند. 

 

پس از این که دو گل به ثمر رساندیم، حریف تصمیم گرفت ما را تحت فشار قرار دهد تا بتواند بیشترین موقعیت ممکن را ایجاد کند. ما سعی کردیم شرایط را حفظ کنیم و می‌توانستیم گل سوم را هم به ثمر برسانیم. اما وقتی بازی 1-2 شد، شرایط کمی پیچیده شد. فکر می‌کنم این پیروزی ما را قدرتمندتر خواهد کرد چون در زمینی بسیار سخت بود و استراسبورگ هم تیم خیلی خوبی است. 

نکته مثبت بازی برای ما این است که اعتماد به نفس و روحیه خوبی گرفتیم چون در آستانه ورود به مهم‌ترین بخش فصل هستیم. از سیستم چرخشی استفاده می‎‌کنیم و همه بازیکنان حس می‌کنند مهم هستند و این نکته مهمی برای ما هم هست.»

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۳۱۱۵
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۱/۱۴     ساعت: ۱۰ : ۱۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
  • ١٩ شوال ١٤٤٥
  • Apr 28 2024