صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

حریف ایران، از مثلث عاشق هجومی تا اقتدار دفاعی

حریف ایران در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا بهترین خط دفاعی را در اختیار دارد. قطر همزمان مثلث بسیار آماده‌ای هم در خط حمله دارد.

به گزارش جهانی پرس از ایسنا، تیم ملی فوتبال قطر در آخرین دیدار دور یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف ازبکستان رفت و توانست بعد از تساوی یک بر یک در پایان ۱۲۰ دقیقه در ضربات پنالتی به پیروزی دست پیدا کند و حریف ایران در دور نیمه‌نهایی این رقابت‌ها شود.

روزنامه الوطن نوشت: «قطر به عنوان میزبان جام ملت‌های آسیا و مدافع عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها بهترین عملکرد را در خط دفاعی داشته است؛ به طوری که در پنج بازی برگزارشده‌اش تنها دو گل دریافت کرده که بهترین آمار در بین همه تیم‌هاست.

تیم ملی  فوتبال قطر تنها در بازی برابر فلسطین و ازبکستان دروازه‌اش را باز شده دیده است.

قطری‌ها به لطف مثلث خط حمله خود یکی از بهترین خط حمله‌های جام را در اختیار دارند. همه گل‌های قطر توسط مثلث خط حمله تیم یعنی اکرم عفیف، حسن الهیدوس و معز علی به ثمر رسیده است.

قطر تاکنون هشت گل به ثمر رسانده است. بهترین گلزن تیم اکرم عفیف است که چهار گل زده است. حسن الهیدوس، کاپیتان باتجربه تیم، هم سه گل به ثمر رسانده است. معز علی هم دیگر گل قطری‌ها را به ثمر رسانده تا همه گل‌های عنابی‌پوشان توسط این سه بازیکن به ثمر رسیده باشد.

به این ترتیب حریف ایران در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا بهترین خط دفاعی را در اختیار دارد و مثلثی هم در خط حمله دارد که به نوشته سایت الوطن عاشق دروازه‌هاست.»

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۳۱۵۲
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۱/۱۵     ساعت: ۱۰ : ۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
  • ١٩ شوال ١٤٤٥
  • Apr 28 2024