صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

کار اوسمار سخت تر شد: دوئل دو دستیار یحیی

پنجشنبه آینده در اراک دو دستیار سابق یحیی گل محمدی مقابل هم قرار خواهند گرفت.

به گزارش جهانی پرس از ورزش سه با اعلام برنامه سه هفته ابتدایی نیم فصل دوم مشخص شد پرسپولیس پنجشنبه هفته آینده در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر در اراک به مصاف آلومینیوم این شهر خواهد رفت.

با توجه به اینکه قرار بود پرسپولیس جمعه بیستم بهمن ماه در جام حذفی نقابل نفت و گاز گچسازان  به میدان برود این بازی نخستین بازی  اوسمار لوس ویرا به عنوان سرمربی پرسپولیس به حساب می آمد اما با لغو این مسابقه حالا او باید در لیگ برتر و در اراک نخستین سرمربیگری اش در این تیم بزرگ و پرطرفدار را تجربه کند.

نکته جالب اینکه اوسمار لوس ویرا چهارمین دستیار یحیی گل محمدی است که در لیگ برتر سرمربیگری خواهد کرد.پیش از این ساکت الهامی، مجتبی حسینی و حمید مطهری که زمانی در کنار یحیی در تیم های شهرخودرو، ذوب آهن و پرسپولیس کار می کردند  بعدا در همین لیگ برتر سرمربی شدند و حالا اوسمار چهارمین نفر از این جمع خواهد بود که تجربه سرمربیگری خواهد داشت.

در عین حال تقابل پنجشنبه آینده پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک دوئل دو دستیار سابق یحیی گل محمدی هم خواهد بود و از این حیث کاملا ویژه و جالب می‌شود.

از سوی دیگر به نظر می‌رسد کار اوسمار ویرا در تنخستین بازی خود بسیار سخت خواهد شد چرا که غیر از شناخت مجتبی حسینی از پرسپولیس ،آلومینیوم در نیم فصل اول شرایط خوبی داشته و در رده هشتم نیم فصل را تمام کرده بود و حالا در خانه‌اش روز سختی برای پرسپولیس رقم خواهد زد.

پرسپولیس با یحیی گل محمدی دو بار در اراک باخت و تنها فصل قبل با برد یک بر صفر از این زمین بیرون آمد و قطعا اوسمار ویرا و تیمش نیز شرایط سختی در این ورزشگاه خواهد داشت.

به نظر می‌رسد اگر اوسمار  در نخستین بازی خود به عنوان سرمربی پرسپولیس در تهران  و در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی مقابل تیم لیگ یکی نف و گاز گچساران قرار می گرفت کار نسبتا راحت تری داشت اما حالا باید در یک ورزشگاه سخت و مقابل یک تیم سختکوش و مربی زیرکش کارش را آغاز کند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۳۲۵۹
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۱/۱۷     ساعت: ۱۱ : ۲۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
  • ١٩ شوال ١٤٤٥
  • Apr 28 2024