صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

بیست و هشتمین رویداد همنا به میزبانی گیلان آغاز شد

دوره بیست و هشتم رویداد همنا با حضور علی پارسانیا مدیر کل مشارکت های اجتماعی جوانان صبح امروز به میزبانی استان گیلان آغاز به کار کرد.

به گزارش جهانی پرس از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دوره بیست و هشتم رویداد هم افزایی نهادمند اجتماعی (همنا) صبح امروز با حضور علی پارسانیا مدیر کل مشارکت های اجتماعی جوانان، آرمان مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان، نیازمند مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان، عزت دوست معاون امور جوانان استان و همچنین با حضور تشکل ها و سمن های جوانان استان گیلان در دانشگاه آزاد رشت آغاز به کار کرد.
در نوبت صبح این رویداد سمن ها مشکلات و دغدغه های خود را با مسئولین ستادی و استانی حوزه جوانان در میان می گذارند.
در نوبت عصر پنل های آموزشی با موضوعاتی همچون آشنایی با قوانین و مقرارات حوزه سمن ها، روشهای جذب منابع مالی و گزارش نویسی توسط اساتید مجرب ملی به شرکت کنندگان ارائه می شود.
همنا گامی مهم در آموزش و توانمند سازی تشکل ها و سازمان های مردم نهاد جوانان است که به همت اداره کل مشارکت های اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان راه اندازی شد و در آن تلاش می شود آموزش ها عمومی و کاربردی فعالیت در سمن به صورت یکسان به تمامی تشکل ها و سمن های جوانان در استان های سراسر کشور ارائه شود و همچنین این رویداد زمینه گفتگوی تشکل ها و سمن های جوانان با مسئولین حوزه جوانان در سطح ملی و استانی را فراهم می کند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۳۲۷۱
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۱/۱۷     ساعت: ۱۲ : ۴۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
  • ١٩ شوال ١٤٤٥
  • Apr 28 2024