صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

بسکتبال آخرین مقصد روز نظارتی وزیر ورزش و جوانان

فدراسیون بسکتبال آخرین مقصد وزیر ورزش و جوانان در روز نظارتی بر فدراسیونهای ورزشی بود.

 به گزارش جهانی پرس - زیبا خصوصی مطلق، کیومرث هاشمی پس از حضور در فدراسیون‌های قایقرانی، دوچرخه‌سواری و ووشو، در ساختمان فدراسیون بسکتبال حضور یافت و از نزدیک وضعیت این فدراسیون را مورد ارزیابی قرار داد.

 در این دیدار وزیر ورزش و جوانان با خسته نباشید به رییس، مدیران و کارمندان این فدراسیون، بسکتبال را رشته‌ای محبوب و با اهمیت خواند. هاشمی در ادامه از جواد داوری رییس فدراسیون بسکتبال خواست گزارشی از وضعیت این رشته ارائه کند.

 داوری با قدردانی از حمایت‌های وزیر ورزش و جوانان از بسکتبال در موضوع زیرساختها گفت: در موضوع زیر ساختی مشکل داشتیم که با کمکی که از سوی وزارت ورزش و جوانان انجام شد، قصد داریم کمپ تیم‌های ملی و اقامتگاه حرفه‌ای را برای بسکتبال کشور احداث کنیم.

 او با اشاره به تغییرات در تیم ملی بسکتبال و برنامه جوان‌گرایی در این تیم گفت: اکنون میانگین سنی تیم ملی بسکتبال به ٢۴ سال رسیده است و فدراسیون بسکتبال برنامه‌های زیادی برای تیمهای پایه دارد تا از دل این تیم‌ها، در سالهای آینده تیم ملی تقویت شود. در حال حاضر حدود ٢٣٠ تیم پایه در دختران و پسران داریم و سال آینده این تعداد تیم به بیش از ٣٠٠ تیم خواهد رسید. اکنون بیش از دو هزار بسکتبالیست در رده های پایه در سطح کشور فعال هستند و امیدواریم در چند سال آینده تیم‌های ملی با این نفرات تقویت شوند.

 در ادامه وزیر ورزش و جوانان با اشاره به تشکیل شورای عالی ورزش با حضور رییس جمهور اظهار کرد: طرح آمایش جزو قانون اهداف و وظایف وزارت ورزش و جوانان است و ما از روز اول در حال کار بر روی این موضوع هستیم. با انجام این طرح پس از دریافت نظرات استانها و فدراسیون‌ها، تکلیف رشته‌ها و استانها مشخص می‌شود. با انجام این طرح ساخت و سازها و ... هدفمند انجام خواهد گرفت. 

 هاشمی همچنین با اشاره به یکی دیگر از مصوبات شورای عالی ورزش گفت: بر اساس این مصوبه سیاستگذاری ورزش کشور با وزارت ورزش و جوانان است و همه دستگاه‌ها باید طبق سیاستگذاری وزارت ورزش و جوانان در موضوعات ورزشی فعالیت کنند.
 در بازدیدهای امروز نامنی سرپرست دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها نیز حضور داشت.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۳۴۴۷
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۱/۲۳     ساعت: ۱۵ : ۵۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
  • ١٩ شوال ١٤٤٥
  • Apr 28 2024