صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

پیام وزیر ورزش و جوانان در پی برگزاری یازدهمین دوره مسابقات دو‌و‌میدانی داخل سالن قهرمانی آسیا در تهران

کیومرث هاشمی ضمن تقدیر از نتایج کسب شده در مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا، از میزبانی این مسابقات از سوی فدراسیون دوومیدانی تشکر کرد.

به گزارش جهانی پرس از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در پیام وزیر ورزش و جوانان آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

یازدهمین دوره مسابقات دو‌ ‌و میدانی داخل سالن قهرمانی آسیا در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران نمادی از عزت و سربلندی ورزش کشور را به همراه داشت که میزبانی خوب و عملکرد دختران و پسران امیدوارکننده و مثبت بود.

آنچه در ابعاد فنی رخ داد، کسب ۳ طلا، ۶ نقره و ۷ برنز بود که شایسته‌ی تقدیر است اما در این بین درخشش دختران این سرزمین  نشانی از پیشرفت قابل ملاحظه بود  که نقطه قوتی قابل اتکا برای دو و میدانی محسوب می‌شود.

با ابراز تشکر از تلاش‌های ارزنده‌ی ملی‌پوشان دوومیدانی ایران که منجر به کسب ۱۶ مدال شد و با تبریک به کلیه‌ی فرزندان خوب ایران در این تیم شایسته، زحمات مسئولان فدراسیون، کادر فنی و سرپرستی تیم ملی را ارج می‌نهم و از  کلیه‌ی مربیان سازنده‌ی دو‌و‌میدانی در سراسر کشور که صادقانه و متخصصانه برای این رشته‌ی مهم و پرمدال نقش آفرین هستند، به نیکی نام می‌برم.

در این بین، علاوه بر ابعاد فنی و قهرمانی مسابقات دو ومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا، تدبیر و تلاش در میزبانی خوب این رویداد مهم بین المللی را که رضایت مخاطبین را بدنبال داشت، به عنوان نقطه‌ قوت فدراسیون، قابل تقدیر می‌دانم.

قطعا دو‌ومیدانی به عنوان یکی از پرمدال‌ترین ورزش‌ها، همچنان با حمایت وزارت ورزش و جوانان در راستای توسعه‌ی زیرساخت‌ها و توجه به قهرمانان قرار خواهد داشت تا روزهای پرافتخارتری را این رشته برای مردم و ورزش ایران به ارمغان آورد.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۳۶۷۲
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۱     ساعت: ۹ : ۵۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
  • ١٩ شوال ١٤٤٥
  • Apr 28 2024