صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

هشدار ژابی آلونسو: ما متوقف نخواهیم شد!

ژابی آلونسو، سرمربی بایرلورکوزن، می‌گوید این تیم در ادامه مسیر بوندسلیگا توقف ناپذیر خواهد بود.

به گزارش جهانی پرس از"ورزش سه"، بایرلورکوزن شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و سوم بوندسلیگا به مصاف ماینتس رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی رسید. 

کسب سه امتیاز این بازی ارزش و اهمیت بسیاری برای این تیم داشت تا بتواند جایگاهش را در صدر جدول رده‌بندی و اختلافش با بایرن مونیخ را همچنان حفظ کند و امیدوار به ادامه این مسیر تا پایان و کسب عنوان قهرمانی باشد. 

ژابی پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «این بازی بسیار پر تنشی بود. آنها انرژی خوبی داشتند و به دنبال گل بودند. در نیمه دوم کنترل بیشتری روی جریان بازی داشتیم اما خیلی فوق‌العاده نبودیم. کسب سه امتیاز در دیداری که بهترین بازی ما نبود خیلی خوب است. پیش خواهیم رفت و از پیروزی در آخر هفته لذت خواهیم برد.»

 

سرمربی لورکوزن درباره رکورد بردهای متوالی در این تیم اضافه کرد: «قبل از این که این اتفاق رخ دهد برایم مهم نبود اما حالا واقعا افتخار می‌کنم. تلاشی که تیم به کار گرفت و تعهد این بازیکنان باعث شد که کار با آنها خیلی ساده باشد. من چیزهای بسیاری از آنها یاد گرفتم. برای این موضوع مدالی نمی‌دهند اما این روند احساس خوبی دارد. ما نمی‌خواهیم متوقف شویم.»

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۴۷۹۹
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۵     ساعت: ۱۰ : ۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
  • ١٩ شوال ١٤٤٥
  • Apr 28 2024