صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

افتتاح پروژه های ورزشی به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) امروز در شهریار

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و همراهان که امروز سه شنبه در راستای افتتاح پروژه های ورزشی به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) به شهریار سفر کرده بود با امام جمعه شهرستان دیدار کرد.

به گزارش جهانی پرس- زیبا خصوصی مطلق- "علی جوادی" مدیرکل در جریان سفر امروز خود، به اتفاق امام جمعه شهرستان، معاونین اداره کل و رئیس اداره ورزش و جوانان شهریار به دیدار خانواده شهید آبیار رفتند و از خانواده گرامی شهید ورزشکار تقدیر کردند.
مدیر کل و امام جمعه شهرستان با همراهی ایرجی معاون ورزشی، حسین پور معاون توسعه منابع، طوسی معاون جوانان، نظر رئیس روابط عمومی، محمدی رئیس اداره فنی و مهندسی، کریمی رئیس بودجه و مسئولان شهرستانی همچنین در محل پایگاه قهرمانی غرب استان تهران حضور یافتند و این پایگاه را به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) افتتاح کردند.
پایگاه قهرمانی غرب استان تهران با رویکرد استعدادیابی ورزشی، ارزیابی آمادگی جسمانی، ارزیابی ساختار اسکلتی و پایش سلامت کارکنان سازمانی در شهرستان شهریار افتتاح شده است.
بنا به همین گزارش، با حضور جوادی مدیرکل، امام جمعه شهریار، فرماندار شهرستان، معاونین اداره کل و رئیس اداره ورزش و جوانان شهریار، سالن چند منظوره شهدای فردوسیه نیز با اعتبار ۲۳ میلیارد تومان به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) افتتاح شد .
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در آیین افتتاح این سالن چندمنظوره اعلام کرد: خوشحالیم یکی از پروژه‌های ورزشی که از سال 88 تعریف‌شده بود و مشکلات مختلفی ازجمله معارضین را داشت و کار متوقف شده بود، در سال 1401 یک اهتمام جدی به منظور تکمیل این پروژه در اداره‌کل شکل گرفت و با حمایت نماینده محترم شهرستان و از طریق اعتبارات عمرانی به بهره‌برداری رسید.
"علی جوادی" تأکید کرد که یکی از اهداف تکمیل این‌گونه پروژه‌ها توجه به مناطق کم برخوردار است و در ادامه افزود: در استان تهران حدود 150 پروژه ورزشی تعریف‌شده که به‌دلیل عدم رسیدگی و نبود اعتبار کافی، رها شده است. بنابراین یکی از سیاست‌های دولت مردمی سیزدهم این است تا ضرورتی برای پروژه‌های جدید وجود نداشته باشد، هیچ پروژه جدیدی تعریف نمی‌شود، لذا بنا داریم این این حدود 150 پروژه را تکمیل و افتتاح کنیم و برای خدمت‌رسانی بهتر در اختیار مردم عزیزمان قرار دهیم.
وی در پایان اشاره کرد: پویش افتتاح پروژه‌های ورزشی در استان تهران در حوزه ورزش ایجاد شده و قرار است هر سه‌شنبه تا سوم خرداد باهمت و تلاش جهادی همکاران مان در اداره‌ کل، پروژه‌های ورزشی را در جای جای استان تهران افتتاح کرده و به بهره‌برداری برسانیم.
گفتنی است، سالن ورزشی چند منظوره شهدای فردوسیه به متراژ ۱۱۵۰متر مربع برای ورزش های فوتسال ، بسکتبال، والیبال و .. در منطقه کمتر برخوردار احداث و امروز به بهره برداری رسید.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۵۴۸
تاریخ: ۱۴۰۳/۱/۸     ساعت: ۹ : ۵۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
  • ١٩ شوال ١٤٤٥
  • Apr 28 2024