صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
به همت حوزه هنری کودک و نوجوان؛

اردوگاه شهید منتظری میزبان نخستین اردوی مهارتی سینوا می‌شود

نخستین اردوی مهارتی مجموعه سینوا به همت حوزه هنری کودک و نوجوان در اردوگاه شهید محمد منتظری در شهریار برگزار می‌شود.

به گزارش جهانی پرس، مرکز سینوا، مبتکر پلتفرم «انتشار و آرشیو آثار سرود و جمعخوانی» به منظور شناسایی، راه اندازی، تقویت گروه‌های سرود و ارتقاء سطح کیفی آنها، با تاکید جدی بر وجوه تربیتی آن، اردوهای مهارتی برگزار می‌کند. نخستین اردوی مهارتی این مجموعه به همت حوزه هنری کودک و نوجوان ویژه مربیان گروه های سرود کشور برگزار می‌شود.

این دوره با حضور بیش از 300 مربی که هر یک گروه های بزرگ و کوچک سرود را اداره می‌کنند از 23 تا 25 تیرماه در شهریار برگزار می‌شود.

گفتنی است، بر اساس اعلام مدیریت مجموعه سینوا؛ ارتقاء سطح کیفی سرود با تاکید جدی بر وجوه تربیتی آن، تقویت مربیان و اعضای گروه‌های سرود و کشف استعدادها، زمینه‌سازی برای تشکیل گروه‌های سرود جدید و ارتباط‌گیری و شبکه‌سازی بین علاقه‌مندان و فعالان این حوزه از مهمترین اهداف برپایی این اردوهای مهارتی است.

این اردوی مهارتی شامل عناوین و سرفصل‌هایی تئوری و عملی از جمله هنر عضوگیری، صداسازی، تحلیل شعر و ترانه سرود، نمایش-اجرا-حرکت، رهبری اجرای گروه است که برای علاقه‌مندان و فعالان حوزه سرود در سراسر کشور برگزار می‌شود.

بنا بر اعلام مدیران مجموعه سینوا؛ در پایان این اردوی مهارتی، سنجش و ارزیابی نهایی به دو صورت تئوری و عملی صورت می‌گیرد و شرکت‌کنندگان گواهی شرکت در اردو و کارنامه دریافت می‌کنند. برای شرکت‌کنندگانی که با موفقیت آزمون پایانی را پشت سر بگذارند، برنامه‌های حمایتی خاصی از جمله پشتیبانی‌ آموزشی، حمایت معنوی برای استفاده از منابع و امکانات بومی در جهت تشکیل و حفظ گروه و نیز تولید اثر در نظر گرفته شده است.

گفتنی است؛ نخستین اردوی مهارتی سینوا که مجموعه مبتکر پلتفرم «انتشار و آرشیو آثار سرود و جمعخوانی» است به همت حوزه هنری کودک و نوجوان از 23 تا 25 تیرماه در اردوگاه شهید محمد منتظری شهریار برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

شناسنامه


کدخبر: ۳۳۹۵۸۹
تاریخ: ۱۴۰۱/۱۱/۲۲     ساعت: ۲۰ : ۱۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024