صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
فیلم مستند ' وجه الضمان' بررسی می کند:

پول نفت، عامل سقوط یا پیشرفت؟

فیلم مستند وجه الضمان به کارگردانی محمد سمیع پور و تهیه کنندگی امیرحسین نوروزی محصول مشترک گروه مستند روایت فتح و شبکه مستند سیما جمعه ۲۳ تیرماه ساعت ۲۰ به روی آنتن می رود.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح؛ امیرحسین نوروزی تهیه کننده این اثر در گفتگویی با اشاره به اینکه دغدغه اصلی برای تولید این اثر اصل فراموش شده ای است که صندوق توسعه ملی برای آن ایجاد شده افزود: در این فیلم تلاش داریم آسیب های هزینه کردن این صندوق، که در حقیقت بخشی از پول فروش نفت کشور است را برای مخاطب عام و دولتمردان مشخص کنیم.
وی یکی از اهداف دیگر ساخت این فیلم را نمایش زیانباری تداخل بودجه با این ثروت ملی دانست و تشریح کرد: این امر به نوعی نادیده گرفته شدن آیندگان است و مخالفت های همیشگی رهبر انقلاب با استفاده این ثروت را، از نشانه های اشراف ایشان به این موضوع و از طرفی نادرستی این عمل است، که متاسفانه در دولت ها به دلایل مختلف مورد استفاده قرار گرفته است.
فیلم مستند وجه الضمان از مجموعه مستند همت، به کارگردانی محمد سمیع پور و تهیه کنندگی امیرحسین نوروزی محصول مشترک گروه مستند روایت فتح و شبکه مستند سیما جمعه 23 تیرماه ساعت 20 به روی آنتن می رود.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۳۹۵۹۳
تاریخ: ۱۴۰۲/۴/۲۲     ساعت: ۲۰ : ۲۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Apr 27 2024