صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

فصلی نو به رنگ بازنشستگی

برنامه «خانه و خانواده» شنبه ۲۴ تیر ماه، با حضور دکتر علی صدرا مدرس مهارت های زندگی، از دوران بازنشستگی می گوید.

به گزارش جهانی پرس از شبکه رادیویی ایران، از سال 1386 روز 25 ذی‌الحجۀ هر سال به عنوان روز خانواده و تکریم بازنشستگان در تقویم رسمی کشور درج شد. روزی که آیۀ «هَل اَتی» سورۀ «اَلإنسان» در آن نازل شده است. این آیه به خانواده و استحکام پایه‌های آن می‌پردازد و تشویق به صبر و انفاق از مهم‌ترین موضوعاتی است که در آن بیان می‌شود.

متین السادات فیروزی تهیه کننده این هفته برنامه «خانه و خانواده» بیان کرد: در برنامه  روز شنبه 24 تیر ماه، با حضور دکتر علی صدرا مدرس مهارت های زندگی، از دوران بازنشستگی خواهیم گفت.

وی ادامه داد: یکی از مراحل با اهمیت و مهمی که در زندگی وجود دارد بازنشستگی می باشد. دقیقاً زمانی که تغییر و تحول بزرگی در زندگی روزمره ما اتفاق می افتد برخی از افراد بی صبرانه منتظر رسیدن این روز می باشند اما برخی دیگر همچنان نمی توانند دست از کار و تلاش بردارند و مدام بر این باورند که همیشه باید در جامعه فعال باشند و خم به ابرو نیاورند.

فیروزی افزود: این فصل از زندگی نیز مهارت های خاصی دارد، که کارشناس برنامه راهکارهایی را برای داشتن سبک زندگی مناسب در این دوره ارائه می دهد.

گفتنی است «خانه و خانواده» این هفته به تهیه کنندگی متین السادات فیروزی و اجرای فاطمه آل عباس از شنبه تا چهارشنبه ساعت 9:00 از رادیو ایران پخش می شود.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۰۵۶۲
تاریخ: ۱۴۰۲/۴/۲۴     ساعت: ۸ : ۳۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
  • ٢٦ شوال ١٤٤٥
  • May 05 2024