صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
پخش پنجمین دوره در تماشاخونه؛

نصرالله کسرائیان در «صفحه نو»

پنجمین دوره از مسترکلاس‌های آموزشی «صفحه‌نو» با حضور نصرالله کسرائیان به کارگردانی مجتبا میرتهماسب و مهدی گنجی، سه‌شنبه ۲۷ تیرماه ساعت ۱۲ ظهر به‌ طور اختصاصی و رایگان در پلتفرم «تماشاخونه» عرضه می‌شود.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی پلتفرم «تماشاخونه»، پنجمین دوره از مسترکلاس های «صفحه نو» با حضور نصرالله کسرائیان عکاس، مترجم و پدر عکاسی قوم‌نگارانه‌ی ایران، سه شنبه ۲۷ تیرماه ساعت ۱۲ ظهر به‌ طور اختصاصی و رایگان در پلتفرم «تماشاخونه» منتشر می‌شود.

 

«صفحه‌نو» (New Page)یک مسترکلاس ویدئویی است که در آن استادان متخصص و صاحب‌‌سبک ایرانی در حوزه‌های مختلف، تجربیات، دانش، منش و روش حرفه‌ای خود را در ساختاری مستند_آموزشی به‌طور اختصاصی در پلتفرم «تماشاخونه» ارائه می‌کنند.

 

در پنجمین دوره از مسترکلاس های آموزشی «صفحه‌نو» نصرالله کسرائیان عکاس، مترجم و پدر عکاسی قوم‌نگارانه‌ی ایران بیش‌تر آشنا می‌شویم. او در طی پنجاه‌ و اندی ‌سال فعالیت حرفه‌ای خود بیش از سی کتاب عکس منتشر کرده است. «سرزمین ما ایران»، «ترکمن‌های ایران»، «کردهای ایران»، «عشایر ایران»، «دماوند»، «تخت‌جمشید»، «کویرهای ایران» و بسیاری کتاب‌های دیگر از این جمله هستند. او در «صفحه‌نو» از تجربیات و نگاه خود به عکاسی مستند، به‌‌ ویژه عکاسی از مردم می‌گوید. سفارش کار به خود، چگونگی مواجهه با موضوع و جلب اعتماد سوژه، ویژگی‌های یک عکس خوب، زمان و زاویه‌ی مناسب برای عکاسی، عکاسی با ساده‌ترین امکانات، آداب سفر برای عکاسی و... از دیگر درس‌های آموزشی این دوره است.

 

مخاطبان می‌توانند این برنامه را هر هفته، به صورت سریالی با همه‌ محتوای دوره‌ها و تفکیک موضوعی، به‌طور رایگان و اختصاصی در پلتفرم «تماشاخونه» ببینند، که مدت زمان هر برنامه بین ۴ تا ۶ ساعت است.

 

تاکنون چهار دوره از مسترکلاس‌های آموزشی «صفحه‌نو» با حضور حسین علیزاده، هوشنگ مرادی کرمانی، عبدالحسین وهاب‌زاده و رخشان بنی‌اعتماد به طور اختصاصی و رایگان از پلتفرم «تماشاخونه» پخش و مورد استقبال علاقمندان قرار گرفته است.

 


 

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۰۵۹۵
تاریخ: ۱۴۰۲/۴/۲۴     ساعت: ۲۳ : ۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024