صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
نمایشنامه های حامد مکملی در بازار نشر

آریوبرزن و سه نمایشنامه دیگر در نشر عنوان منتشر شد

چهار نمایشنامه در قالب دو کتاب از حامد مکملی هنرمند نمایشنامه‌نویس قزوینی در نشر عنوان منتشر شد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی و امور ارتباطات رسانه ای نشر عنوان، کتاب "آریوبرزن و روشنک"، نوشته حامد مکملی هنرمند نمایشنامه نویس و کارگردان قزوینی، شامل دو تک‌گوییِ نمایشی‌ است که می‌تواند توسط یک تن یا چند بازیگر روایت شود. روشنک روایتِ زنی مجلس‌گردان ا‌ست که در معرکه‌ی حاکمی گرفتار است و به نگاهِ عاشقی اسیر؛ و آریوبرزن، روایتی‌ست برگرفته از داستانِ گنگ و ناپیدایِ سردارِ بزرگِ پارسی که در برابر اسکندرِ مقدونی ایستاد و برای سرزمینش جان داد.
بر پایه این گزارش، کتاب دوم حامد مکملی که در نشر عنوان منتشر شده است" زندگی سگ‌مرده و یک نمایشنامه دیگر" نام دارد. زندگی سگ‌مرده و خانه نم‌زده دو نمایشنامه‌ای است که با مضمونی اجتماعی و نگاهی طنزآمیز نوشته شده‌اند. حامد مکملی متولد 1360 در قزوین دارای مدرک کارشناسی‌ارشد ادبیات نمایشی است. او در زمینه نویسندگی و کارگردانی تئاتر فعالیت می‌کند.
کتاب آریوبرزن و روشنک، در 96 صفحه، قطع پالتویی و با قیمت 80000 تومان، و کتاب زندگی سگ‌مرده و یک نمایشنامه دیگر در 168 صفحه قطع پالتویی و با قیمت 145000 تومان در 350 جلد در نشر عنوان برای علاقمندان ادبیات دراماتیک منتشر شده است./

 

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۲۹۶۴
تاریخ: ۱۴۰۲/۵/۸     ساعت: ۱۳ : ۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۲۱ ارديبهشت
  • ٢ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 10 2024