صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

هیات مدیره و بازرس اتحادیه مراکز فنی و پشتیبانی تولید سینمای ایران معرفی شدند

اتحادیه مراکز فنی و پشتیبانی تولید سینمای ایران ۵ عضو اصلی و یک عضو علی‌البدل هیات مدیره و عضو اصلی و علی‌البدل بازرس این اتحادیه را معرفی کرد.

به گزارش جهانی پرس، مجمع عمومی عادی سالانه اتحادیه مراکز فنی و پشتیبانی تولید سینمای ایران، با حضور اعضای مجمع برگزار شد.

در این مجمع پس از فرایند رای‌‌گیری، موسسه‌های «روشنا فیلم» به نمایندگی امیرحسین سحرخیز، «گیتی فیلم» به نمایندگی محمد آلادپوش، «رسانه فکر فردا» به نمایندگی معصومه فردشاهین، «پیشگامان سینمای دیجیتال» به نمایندگی فرشاد بشیرزاده و «موسسه صدای امواج نوفه» به نمایندگی نادر رضایی به مدت ۲ سال به عنوان هیات مدیره اتحادیه مراکز فنی و پشتیبانی تولید سینمای ایران و «موسسه فرا دید هنر ماندگار» به نمایندگی بهنام عسگری و «نمای سیم سورن» به نمایندگی از جمشید قدرتی به عنوان عضو علی‌البدل  هیات مدیره انتخاب شدند.

همچنین در این مجمع، موسسه «پیشگامان سینمای آریا» به نمایندگی هومان شیدرنگ به عنوان بازرس اصلی اتحادیه مراکز فنی و پشتیبانی تولید سینمای ایران و موسسه «آوای خلیج فارس» به نمایندگی ابوالقاسم کاظمی به عنوان بازرس علی‌البدل به مدت یک‌سال انتخاب شدند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۰۳۴
تاریخ: ۱۴۰۲/۵/۱۰     ساعت: ۱۶ : ۳۹
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
  • ١٩ شوال ١٤٤٥
  • Apr 28 2024