صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
عبدالرسول جوادی بالاجاده

اباعبدالله الحسین علیه السلام محور وحدت و حلقه اتصال مسلمانان جهان؛

با گذشت بیش از ١۴ قرن حلقه اتصال مسلمانان جهان با نام زیبای حسین بن علی علیه السلام پیوند خورده است.

به گزارش جهانی پرس، پیوندی ناگسستنی که هر ساله جمعیت عظیم عشاق حسینی به رخ تمام جهانیان عالم می کشد و نیز با یک پرچم و شعار حب الحسین یجمعنا زیر سایه وحدت و اسلام ایستاده اند.

در هر دوره ای از زمان دشمنان کور خوانده اسلام سعی در کمرنگی یا حذف این سنت ها و آئین اسلامی را دشتند و دارند، اما تا بحال ره به جایی نبرده اند بلکه مجالس اباعبدالله الحسین علیه السلام هر ساله با شور و شعور حسینی برگزار می‌شود.

امسال هم همچون سال‌های گذشته دشمنان با ترفندهای رسانه ای و سنت های ریشه ای سعی در کمرنگ کردن این انسجام حسینی داشتند و با بیان اینکه (نه به لباس سیاه، نرفتن به مجالس عزای امام حسین ع، پوشش های غیرمتعارف و کم حجابی و...) برای کمرنگ کردن حضور بانوان محجبه و با ایمان، اقدامات منفعلانه ای انجام داده ولی با هوشیاری کامل برادران و خواهران دینی این اعتقادات و باورها بیشتر شده است و نیز نقشه های شوم آنان به خاک مالیده شد.

بار دیگر این وحدت ادیان و اقوام در سراسر عالم حتی کشورهای اروپایی و آمریکایی به محوریت عاشورا و امام حسین علیه السلام نمایشگر جهانیان عالم بوده است.

توصیه بنده به دشمنان داخلی و خارجی این است که بدانند عشق حسین و اهل بیت علیهم السلام عشق بی نهایت و همه خوبی هاست که ریشه های عمیق آن در دلهای تشنه و عاشق جا دارد و نهالی که با پرورش شهدای بسیاری در مسیر امام حسین علیه السلام به درختی تنومند با قدمت بیش از ١۴٠٠ سال تبدیل شده است که با این بادهای بی رمق تکانی نمی خورد

یاس و ناامیدی دشمنان اسلام و انقلاب از این حضور منسجم و اتحاد جهان اسلام دستاورد نقشه های شیطانی بوده است، چون همیشه سرافکنده و خجل شدند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۰۵۳
تاریخ: ۱۴۰۲/۵/۱۱     ساعت: ۱۷ : ۳۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024