صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

چهار پروژه گردشگری مشگین‌شهر در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در بازدید از پروژه‌های گردشگری مشگین‌شهر از افتتاح چهار پروژه این شهرستان در هفته دولت خبر داد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب در بازدید از پروژه‌های گردشگری شهرستان مشگین‌شهر گفت: پروژه‌های متعددی در حوزه گردشگری شهرستان مشگین‌شهر فعال هستند که از این میان چهار پروژه با کاربری‌های اقامتی و آبدرمانی در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسند.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: این پروژه‌ها با سرمایه‌گذاری حدود 400 میلیارد ریالی بخش خصوصی اجرا شده‌اند و پیش بینی می‌شود اشتغال‌زایی بیش از 44 نفری داشته باشند.
او تاکید کرد: همچنین چندین پروژه دیگر نیز در شهرستان مشگین‌شهر در حال حاضر فعال هستند و طی بازدیدی که از مراحل اجرایی این پروژه‌ها داشتیم مشکلات و مسائل آنها بررسی شد.
محمدی ادیب با اشاره به پروژه‌های راکد ادامه داد: پروژه‌های راکد در حوزه گردشگری اکثرا مربوط به مواردی هستند که بخشی از پروژه به بهره‌برداری رسیده و معمولا بخش اقامتی پروژه‌ها با رکود در اجرا مواجه است که سعی می‌کنیم با حمایت تسهیلاتی این پروژه‌ها فعال شوند.
مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اردبیل همچنین گفت: یک سرمایه‌گذار بخش خصوصی نیز آماده تاسیس شهرک توریستی با سرمایه‌گذاری بیش از هزار میلیارد تومانی در زمین شخصی در شهرستان مشگین‌شهر است که مراحل تکمیل مدارک و اخذ مجوز آن با محوریت اداره شهرستان انجام می‌شود.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۱۷۴
تاریخ: ۱۴۰۲/۵/۱۶     ساعت: ۱۴ : ۵۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024