صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

گرامیداشت روز خبرنگار با هنر هفتم

برنامه فرهنگی «به توان هفت» به مناسبت روز خبرنگار با موضوع وجدان بیدار به پخش سکانس هایی از فیلم سینمایی نارنجی پوش می پردازد.

   به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه فرهنگی«به توان هفت» که با محوریت روایت داستان های شنیدنی و با ترکیب سکانس هایی از فیلم های سینمایی تقدیم شنوندگان می شود.
این برنامه با ترکیب فیلم، کتاب و موسیقی یک موضوع را به توان هفت می رساند و برای مخاطبان شنیدنی تر می کند. روز سه شنبه ۱۷ مرداد این برنامه به مناسبت روز خبرنگار با موضوع وجدان بیدار به پخش سکانس هایی از فیلم سینمایی نارنجی پوش می پردازد.

این فیلم داستان تحول عجیب و غریب یک عکاس حرفه‌ای مطبوعات است که تلاش دارد با پاکیزگی محیط اطراف، به تطهیر روح و روان خود بپردازد و در نهایت به پاکیزگی روح دست یابد.

این برنامه در بخش داستان خوانی با روایت دلنشین امیرحسین مدرس بخش های از کتاب افسوس نمی خوریم را تقدیم مخاطبان می کند.

افسوس نمی‌خوریم عنوان کتابی به قلم باربارا دمیک روزنامه‌نگار و نویسنده است. این کتاب مستند محور در زمینه‌ی ادبیات سیاسی است که در سال ۲۰۱۰ برنده‌ی جایزه اثر غیرداستانی ساموئل جانسون و نامزد کسب جایزه‌ی ملی انگلستان شد.

افسوس نمی‌خوریم به روایتی مستند از زندگی مردم کره شمالی پرداخته است و داستان چند تن از شهروندان کره شمالی را بازگو می‌کند که بعضی از آن‌ها از چونگ جین کره شمالی فرار کرده‌اند و در کره جنوبی ساکن شده اند.

«به توان هفت» از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۳ به تهیه کنندگی مژگان فرزین و اجرا امیرحسین مدرس تقدیم مخاطبان می شود.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۱۸۷
تاریخ: ۱۴۰۲/۵/۱۶     ساعت: ۱۵ : ۹
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024