صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

مهلت شرکت در هفتمین جشنواره تلویزیونی مستند تمدید شد

دبیرخانه جشنواره تلویزیونی مستند از تمدید مهلت ثبت نام و ارسال اثر به هفتمین دوره از این رویداد در بخش‌های «فیلم مستند»، «عکاسی» و «مستندنگاری» خبر داد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی شبکه مستند، زمان ثبت‌نام و ارسال اثر در بخش‌های «فیلم مستند»، «عکاسی» و «مستندنگاری» هفتمین جشنواره تلویزیونی مستند تمدید شد.
با اعلام دبیرخانه جشنواره تلویزیونی مستند، بنابر استقبال مستندسازان، عکاسان و خبرنگاران از بخش‌های فیلم مستند، عکاسی و مستندنگاری و درخواست آنان، زمان ثبت‌نام و ارسال اثر به دبیرخانه ششمین جشنواره تلویزیونی مستند تا آخر مردادماه تمدید شد.
سامانه ثبت نام جشنواره در ساعت ۲۴ سه‌شنبه 31 مردادماه بسته شده و این تاریخ به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.
مستندسازان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های فیلم مستند و مجموعه مستند برای شرکت در این رویداد ارسال کنند. هم‌چنین عکاسان فعال در حوزه عکاسی مستند نیز می‌توانند با ارسال آثار خود در این رویداد ملی شرکت کنند و بخش مستندنگاری نیز پذیرای گزارش‌های مستند خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و فعالان رسانه‌ای خواهد بود.
براساس این گزارش، مهلت ارسال اثر به جشنواره تلویزیونی مستند، پیشتر 15 مردادماه اعلام شده بود. علاقه‌مندان برای ثبت نام در جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت جشنواره به آدرس https://festdoctv.com مراجعه کنند.
هفتمین جشنواره تلویزیونی مستند با انتشار فراخوان در بخش‌های فیلم مستند، عکس مستند و مستندنگاری آغاز به کار کرده و به دبیری یاسر فریادرس شهریورماه 1402 برگزار می‌شود.
انتهای پیام/

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۱۹۸
تاریخ: ۱۴۰۲/۵/۱۶     ساعت: ۱۹ : ۲۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
  • ١٩ شوال ١٤٤٥
  • Apr 28 2024