صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

پس از سالها، «رامکال» به شبکه دو می‌آید

بیست و دومین قسمت مجله تصویری «خیلی دور خیلی نزدیک» با پخش گزیده‌ای از کارتون «رامکال» همراه مخاطبان شبکه دو خواهد بود.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی سیما بیست و دومین قسمت این برنامه به پخش گزیده‌هایی از فیلم سینمایی «قانون» محصول 1982، برنامه «دیدنیها» محصول 1378 و بخش پلاتو مجری با اجرای استاد جلال مقامی و تصاویری زیبا و جذاب از مستند «بر فراز طبیعت» در بخش مستند خواهد پرداخت. 

این برنامه در بخش «قاب ناب» به گزیده‌ای از پشت صحنه سازمان هواشناسی کشور با اجرای یوسف سلامی در سال 1378 پرداخته خواعد شد و در بخش «کارتون»، بخش‌هایی از کارتون خاطره‌انگیز «رامکال» محصول 1977 تقدیم نگاه مخاطبان می‌شود. 

این برنامه در بخش «موسیقی» به پخش موسیقی ذوق شکفتن با صدای عباس بهادری پرداخته و در بخش «نماهنگ»، نماهنگ ظهور منجی با صدای علی فانی را روانه آنتن می‌کند. 

مخاطبان شبکه دو می‌توانند به منظور مشارکت در پویش این برنامه، اسامی فیلمهای سینمایی، سریالها، مستندها و... را به سامانه پیامکی 30000232 و پیامهای صوتی و تصویری خود را در فضای مجازی برنامه به نشانی Kheilidoor_Kheilinazdik_TV2@ ارسال کنند. 

مجله تصویری «خیلی دور خیلی نزدیک» کاری از تأمین برنامه شبکه دو به تهیه‌کنندگی حمیدرضا فتح‌آبادی است که بیست و دومین قسمت آن، دوشنبه 23 مرداد حوالی 00:35 بامداد روانه آنتن این شبکه خواهد شد و بازپخش آن روز بعد ساعت 14 خواهد بود.

انتهای پیام/ن

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۳۹۶
تاریخ: ۱۴۰۲/۵/۲۲     ساعت: ۱۷ : ۱۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
  • ٢٧ شوال ١٤٤٥
  • May 06 2024