صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

بازدید رئیس مجلس ملی الجزایر از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

رئیس مجلس ملی الجزایر و هیات همراه از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید کردند.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، صبح امروز سه شنبه 31 مردادماه 1402، «ابراهیم بوغالی» رئیس مجلس ملی الجزایر و هیات همراه با حضور در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از این مجموعه ملی بازدید کردند.
بنابراین گزارش، «ابراهیم بوغالی» رئیس مجلس ملی الجزایر که در رأس هیأتی بلندپایه  برای تقویت روابط دوجانبه به تهران سفر کرده است با حضور در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، با همراهی امیر «نبی سهرابی» جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و سردار «علی اصغر محسن‌شیخی» جانشین مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از تالارهای هفتگانه موزه بازدید کرد و در جریان وقایعی که منجر به پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و پیشرفت های پس از آن شد قرار گرفتند.
در پایان این بازدید آقای بوغالی ضمن تشکر از میزبانی و استقبال گرم مدیران موزه گفت: از بازدید از این مجموعه بسیار خرسند شدم چرا که به طور مستند با مقاطع مهم تاریخ جمهوری اسلامی ایران آشنا شدم. این موزه یکی از نشانه های پیوند مردم ایران با میهنشان و دفاع آنها از ارزشهای بشری است. تقدیر این بود که این بازدید همزمان با روز ملی مجاهد در الجزایر صورت گیرد. از اینکه این اطلاعات و خاطرات را در اختیار ما قرار دادید از همه مدیران و مسئولان موزه متشکرم و بهترین آرزوها را برای ملت ایران همراه با برکت و بهروزی دارم.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۷۵۵
تاریخ: ۱۴۰۲/۵/۳۱     ساعت: ۱۳ : ۳۹
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024