صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

یادی از دکتر سیدحسن حسینی و «قافله ارغوان» در شبکه دو

سی و ششمین قسمت مجله تصویری «خیلی دور خیلی نزدیک»، با پخش گزیده‌ای از برنامه خاطره انگیز «قافله ارغوان» همراه مخاطبان شبکه دو خواهد بود.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی سیما سی و ششمین قسمت این برنامه به پخش گزیده‌هایی از فیلم سینمایی «روز واقعه» محصول 1373 ایران، برنامه «قافله ارغوان» محصول 1381، سریال خاطره‌انگیز «دلیران تنگستان (قسمتهای 1 تا 4)» محصول 1352 ایران اختصاص خواهد داشت.
این برنامه در بخش «قاب ناب»، گزیده‌ای از برنامه «قافله ارغوان» را روانه آنتن می‌کند که در آن دکتر سیدحسن حسینی بخشی از اشعار خود را برای مخاطبان می‌خواند.
این برنامه با محوریت چشم‌اندازی نوین به عرصه ادبیات عاشورایی، در سال 1381 از شبکه دو روانه آنتن شد و در هر قسمت از آن، سرودهای شاعران کهن و معاصر پیرامون ادبیات عاشورایی، وصف امام حسین، وصف قیام عاشورا و مدح اهل بیت(ع) را برای ادب‌دوستان پخش می‌کرد. در این قسمت از برنامه، بخشی از شعرخوانی شاعر معاصر کشورمان دکتر سیدحسین حسینی پخش خواهد شد.
در بخش «نوحه»، «خون‌خواهی آب» با نوای حاج محمدصادق آهنگران تقدیم مخاطبان خواهد شد.

مخاطبان شبکه دو می‌توانند اسامی فیلمهای سینمایی، سریالها، مستندها و برنامه‌های درخواستی خود را به سامانه پیامکی 30000232 و پیامهای صوتی و تصویری خود را به نشانی برنامه در فضای مجازی  Kheilidoor_Kheilinazdik_TV2@ ارسال کنند.

مجله تصویری «خیلی دور خیلی نزدیک» کاری از تأمین برنامه شبکه دو به تهیه‌کنندگی حمیدرضا فتح‌آبادی است که سی و ششمین قسمت آن، یکشنبه 12 شهریور حوالی 00:30 بامداد روانه آنتن این شبکه خواهد شد و بازپخش آن ساعت 14 خواهد بود.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۴۰۰۸
تاریخ: ۱۴۰۲/۶/۱۱     ساعت: ۱۰ : ۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
  • ٢٧ شوال ١٤٤٥
  • May 06 2024