صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

ثبت نام رالی تور گردشگری تهران- متین آباد- تهران آغاز شد

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی رالی تور تفریحی، گردشگری و خانوادگی را با شعار 'ما با طبیعتیم' به مدت دو روز در مسیر تهران- متین آباد- تهران، برگزار می کند.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، این رویداد روز پنجشنبه 27 مهر ماه 1402 در سه کلاس همگانی، پیشرفته و کلاسیک و از محل بازار بزرگ ایران (مجموعه ایران مال تهران) آغاز می شود.

شرکت کنندگان در این رالی تور تفریحی، گردشگری و خانوادگی، روز 26 مهر با حضور در جلسه توجیهی و آموزشی با اصول و روش های نقشه خوانی، مسیریابی، ثبت امتیاز در ایستگاه های کنترل، مهارت های رانندگی ایمن، نشان ها و نمادهای نقشه و ... آشنا خواهند شد.

کمپ کویری متین آباد در استان اصفهان، محل اقامت شرکت کنندگان و خط آغاز روز دوم رالی فوق خواهد بود.

از آنجایی که این نوع رالی ها به عنوان یک رویداد گردشگری شناخته می شوند، ملاک انتخاب برترین ها، کسب کمترین امتیاز منفی، رعایت اصول صحیح رانندگی، احترام به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، نحوه عملکرد شرکت کنندگان در موقعیت های مختلف و میزان مهارت در نقشه خوانی و مسیریابی است.

علاقه مندان به شرکت در این رویداد، می توانند تا 20 مهر ماه به پایگاه اطلاع رسانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به نشانی www.taci.ir و یا لینک www.taci.ir/rally مراجعه و برای هماهنگی بیشتر با شماره تلفن های 09122300744 و 66755591-021 (داخلی 3) تماس حاصل کنند.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۴۵۸۵
تاریخ: ۱۴۰۲/۷/۳     ساعت: ۱۳ : ۴۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
  • ١٩ شوال ١٤٤٥
  • Apr 28 2024