صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

نمایش و نقد فیلم سینمایی «زنبور کارگر» در فرهنگسرای ارسباران

فیلم سینمایی «زنبور کارگر» ساخته افشین صادقی یکشنبه ۱۶ مهرماه در فرهنگسرای ارسباران به نمایش در می‌آید و نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، فیلم سینمایی «زنبور کارگر» ساخته افشین صادقی یکشنبه ۱۶ مهرماه ساعت ۱۸ در پانصد و نود و دومین نشست باشگاه فیلم تهران در فرهنگسرای ارسباران به نمایش در می‌آید و پس از آن با حضور افشین صادقی (کارگردان)، حسین مهری (بازیگر)، ستایش موسوی (بازیگر)، کورش جاهد (کارشناس مجری) و جمعی دیگر از عوامل فیلم نقد و بررسی می‌شود.

این فیلم داستان و مضمون ملتهبی دارد و قصه آن درباره زنی است که خود را برای حضور در انتخابات مجلس آماده می‌کند، اما یک اتفاق ناخواسته او را در مسیری سخت و ناهموار قرار می‌دهد.

شبنم مقدمی، سعید آقاخانی، حمید فرخ‌نژاد، پگاه آهنگرانی، مجید نوروزی، حسین مهری و علیرضا آرا در «زنبور کارگر» ایفای نقش می‌کنند و سعید نعمت‌الله نگارش فیلمنامه را بر عهده داشته است.

علاقه‌مندان برای حضور در پانصد و نود و دومین نشست باشگاه فیلم تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

همچنین برای رزرو صندلی نیز می‌توانند به سایت سینماتیکت مراجعه کنند؛ امکان خرید حضوری بلیت نیز نیم ساعت پیش از نمایش فیلم وجود دارد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۴۸۲۹
تاریخ: ۱۴۰۲/۷/۱۴     ساعت: ۱۳ : ۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024