صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
مهدی فیاضی، کارشناس ارشد مسائل بین الملل

طوفان الاقصی

سوره مبارکه الاسراء در قرآن کریم: «وَقَضَیْنَا إِلَى بَنِی إِسْرَائِیلَ فِی الْکِتَابِ لَتُفْسِدُنَّ فِی الْأَرْضِ مَرَّتَیْنِ وَلَتَعْلُنَّ عُلُوًّا کَبِیرًا» ﺩﺭ ﻛﺘﺎﺏ ﺗﻮﺭﺍﺕ، ﺑﻪ ﺑﻨﻲ‌ﺍﺳﺮﺍﺋﻴﻞ ﺧﺒﺮِ ﻗﻄﻌﻲ ﺩﺍﺩﻳﻢ: ﺷﻤﺎ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﺭ ﺳﺮﺯﻣﻴﻦ ﻓﻠﺴﻄﻴﻦ، ﻭﺣﺸﻴﺎﻧﻪ ﺑﻪ ﺧﺮﺍﺑﻜﺎﺭی ﻭ ﺳﻠﻄﻪ‌ﮔﺮی ﺩﺳﺖ ﻣﻲ‌ﺯﻧﻴﺪ! (٤)....

«....فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ الْآخِرَةِ لِیَسُوءُوا وُجُوهَکُمْ وَلِیَدْخُلُوا الْمَسْجِدَ کَمَا دَخَلُوهُ أَوَّلَ مَرَّةٍ وَلِیُتَبِّرُوا مَا عَلَوْا تَتْبِیرًا....» ﻭﻗﺘﻲ ﺯﻣﺎﻥ ﺍﻧﺘﻘﺎم ﺍﺯ ﺩﻭﻣﻴﻦ ﺧﺮﺍﺑﻜﺎﺭی‌ﺗﺎﻥ ﺑﺮﺳﺪ، ﺩﺷﻤﻨﺎﻧﺘﺎﻥ ﭼﻨﺎﻥ ﺑﺮ ﺷﻤﺎ ﺣﻤﻠﻪ‌ﻭﺭ ﻣﻲ‌ﺷﻮﻧﺪ ﻛﻪ ﺍﺯ ﺷﺪﺕ ﺗﺮﺱ، ﺭﻧﮓ ﺍﺯ ﭼﻬﺮﻩ‌ﺗﺎﻥ ﻣﻲ‌ﭘﺮﺩ! و ﻣﺎﻧﻨﺪ ﺑﺎﺭ ﺍﻭﻝ، ﻭﺍﺭﺩ ﻣﺴﺠﺪ‌ﺍﻟﺎﻗﺼﺎ ﻣﻲ‌ﺷﻮﻧﺪ ﻭ ﻫﺮﭼﻪ را زیر سلطه در آورده اند، به سختی ویران کنند! (٧)...
تاریخ طولانی مصیبت انسانی در فلسطین از آثار شوم استعمار است و از تحمیلات مستکبرانه و حق وتویی فاتحان جنگ جهانی دوم در قلب سرزمینهای مسلمانان حضور غده سرطانی و رژیم کودک کش اسرائیل شد طوری که جلادی اسرائیل  هیچ راهی به جز مقاومت مشروع مسلحانه برای آزاد سازی سرزمین نهر تا بحر را برای جوانان  فلسطینی تحت ستم باقی نگذاشت.
اوانجلیست های آمریکا و اسرائیلی های تلمودی و آرماگدونی و برخی دولتهای لیبرال سکولار عرب از طریق صلح ابراهیم و معامله قرن و  عادی سازی روابط دولت های غیرمردمی با رژیم اشغالگر قدس درصدد فراموشی آرمان مسجد الاقصی و حتی طرح های ضعیف دو دولتی و تحمیل همیشگی آوارگی فلسطینیان شدند.
در این میان سربازان غیور مقاومت و تحت مضیقه های محاصره غزه با عملیات پیچیده ی《طوفان الاقصی》 و با انتقامی وسیع و تاریخی هیمنه شکست ناپذیری افسانه ای اسرائیل را له کردند و روند عقب نشینی های عربی را در هم شکستند.
هم اکنون بر همه دولت ها و ملت های آزاده جهان لازم است که انواع حمایت های عملی و سریع خود را از غزه مظلوم به عمل آورند و در تحقق وعده های قرآن، ناصر لشگر خدا باشند و تمام فشارهای بازدارنده خود را بر اسرائیل و آمریکا و سازمان های بین المللی وارد نمایند زیرا جبهه استکبار در حمایت از اسرائیل که پادگان تروریستی و مملو از مهاجران اشغالگر فلسطین است ، متحدند و قطعا تاریخ از عملیات طوفان الاقصی در عکس العمل به تجاوزات مکرر دشمن انسانیت با نام نقطه عطف سرازیری تند سقوط اسرائیل یاد خواهد کرد. 
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۴۹۹۲
تاریخ: ۱۴۰۲/۷/۱۸     ساعت: ۱۶ : ۵۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024