صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

یک روز خاص با جام ملی نوجوان در منطقه ۱۰

فرهنگسرای عطار نیشابوری همزمان با فرا رسیدن روزملی نوجوان، مسابقات فوتبال محلی منطقه ۱۰ را با عنوان' یک روز خاص 'برگزار می کند.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه10 و فرهنگسرای عطار نیشابوری، خدیجه مهدی پور مدیر فرهنگی هنری منطقه10 و رییس فرهنگسرای عطار نیشابوری با اعلام این خبر افزود : همزمان با هفته ملی نوجوان و با هدف تبیین، تعریف و تقویت هویت ملی نوجوانان و ایجاد شور و نشاط اجتماعی فرهنگسرای عطار نیشابوری مسابقات فوتبال محلی منطقه 10 را با عنوان"یک روز خاص" برگزار می کند .
وی گفت : ویژه برنامه"یــه روز خــاص" عنــوان جشــن هــایی اســت کــه بــه مناســبت روز ملــی نوجــوان در ســطح فرهنگســراهای شــهر تهــران برگــزار مــی شــود. ایــن برنامــه درراســتای تشــکیل باشــگاه نوجوانــان کنشــگر فرهنگــی آرمان در منطقه 10 برگزار می شود.
مهدی پور با تاکید به نقش آفرینی نوجوانان در طراحی، روایت سازی و اجرای برنامه های فرهنگی اظهار داشت: در این برنامه ، نوجوانان 12تا 17 سال منطقه می توانند با تشکیل تیم های 5 تا 7 نفره و بصورت تک حذفی با هم رقابت نمایند . فرق این رقابت با دیگر رقابت های مشابهه در برگزاری مسابقات، از اطلاع رسانی تا ثبت نام ، تیم کشی و بازی و اختتامیه توسط خود نوجوانان است . پس از انجام مسابقات به سه تیم برتر به ترتیب :تیم اول ، یک میلیون تومان ، تیم دوم هشتصد هزار تومان و تیم سوم پانصد هزار تومان همراه با تقدیر نامه اهدا خواهد شد .
رییس فرهنگسرای عطار نیشابوری همچنین گفت: در کنار این مسابقات،  نوجوانان حاضر در برنامه می توانند از دالان نشاط و سرگرمی شامل فوتبال دستی ، ایرهاکی ، دارت و پینگ پنگ ، استفاده نمایند . همچنین در نظر است با توجه به تعداد تیم ها و شرکت کننده گان در مسابقات به آقای گل ، بازیکن اخلاق و بهترین دروازبان نوجوان این رقابت ها هدایایی ویژه اهدا شود. 
مهدی پور در پایان اظهار داشت : نوجوان های منطقه می توانند جهت ثبت نام تا روز سه شنبه 2 آبان 1402 به مراکز فرهنگی هنری منطقه 10 مراجعه و ضمن تکمیل فرم ثبت نام از مقررات و ضوابط این مسابقات مطلع شوند. قابل ذکر اینکه تیم کشی و شروع رقابت ها در روز پنج شنبه 4 آبان در زمین چمن ورزشی اعتماد برگزار خواهد شد .
علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به  نشانی: تهران .میدان بریانک، خیابان شهید دعوتی، خیابان امیرقلی، فرهنگ‌سرای عطار نیشابوری مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با تلفن: 55135561 و 09023549968 تماس بگیرند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۶۳۱۲
تاریخ: ۱۴۰۲/۸/۱     ساعت: ۱۳ : ۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024