صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
همزمان با ایام دهه مبارک فجر برگزار شد؛

آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره های مهدویت دیجیتال، جشنواره فیلم صد ثانیه و جشنواره تئاتر مجازی

همزمان با ایام دهه مبارک فجر، آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره های مهدویت دیجیتال، جشنواره فیلم صد ثانیه و جشنواره تئاتر مجازی در محل کانون فرهنگی تربیتی بصیرت برگزار شد.

به گزارش جهانی پرس از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، حسین زمانیان در آیین رویداد تجلیل از بهترین های مددجویی شرکت کننده در جشنواره های مهدویت دیجیتال ، جشنواره فیلم صد ثانیه و جشنواره تئاتر که همزمان با آغاز ایام دهه مبارک فجر برگزار شد، گفت: جشنواره مهدویت در ایام نیمه شعبان سال گذشته با شرکت 200 نفر برگزار شده است.

وی افزود: در جشنواره مهدویت 200 اثر توسط مددجویان تحت حمایت در قالب پادکست، کلیپ و لباهنگ  به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که از این تعداد 54 اثر برگزیده شد.

زمانیان ادامه داد:همچنین جشنواره تئاتر مجازی ویژه مددجویان تحت حمایت در دی ماه سال جاری با حضور 106 شرکت کننده برگزار شد که از این تعداد نیز 12 نفر رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران، تصریح کرد: در همین جهت 2 نفر به صورت مشترک رتبه نخست و 2 نفر دارای رتبه دوم و 2 نفر دارای رتبه سوم شدند. همچنین در بخش کودک و نوجوان نیز 3 نفر رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

وی افزود: همچنین جشنواره فیلم کوتاه صد ثانیه برگزار شد؛  3 نفر به عنوان نفرات برتر برگزیده شدند.

زمانیان با بیان اینکه یکی از ابعاد توانمندسازی شناسایی نقاط قوت و استعداد مددجویان تحت حمایت است؛ ادامه داد: در همین راستا پس از شناسایی استعداد مددجویان تحت حمایت با آموزش های لازم در مسیر رشد قرار می گیرند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران، خاطرنشان کرد: برگزیدگان  جشنواره تئاتر مجازی نیز با آموزش های لازم به سمت کارگردانی هدایت می شوند.

وی یادآور شد: در بخش فیلم صدثانیه نیز به دنبال این هستیم با رویدادهای مختلف استعدادهایمددجویی که در ساخت فیلم هایصدثانیه ای است را شناسایی کنیم و بتوانیم با تشکیل یک تیم کارآمد به منظور ارائه کارهای ترکیبی و تیمی در رویدادهای ملی اقدام نمایم.

زمانیان عنوان کرد: پیرو برگزاری این رویداد در آستانه ماه شعبان «حلقه معرفتی مهدوی» با حضور برگزیدگان جشنواره مهدویت تشکیل شد و برگزاری این جشنواره با هدف دریافت آثار مددجویان تحت حمایت در نیمه شعبان سال جاری نیز ادامه دارد.

 در پایان این مراسم از برگزیدگان این جشنواره ها با اهدای لوح تقدیر و جوایز ارزنده تجلیل شد.

انتهای پیام

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۳۱۳۱
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۱/۱۴     ساعت: ۱۹ : ۳۹
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
  • ٢٧ شوال ١٤٤٥
  • May 06 2024