صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
به مناسبت دهه فجر، معرفی کتاب برای نوجوونا برگزار می شود

' طلوع فجر' دورهمی نوجوونای کتابخوان فرهنگسرای سلامت

' از تیر دوقلو تا انقلاب ' میهمان نوجوونای کتابخوان در فرهنگسرای سلامت خواهد بود

 به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی فرهنگسرای  سلامت ،  ویژه برنامه "طلوع فجر "  با هدف معرفی کتاب وقایع پیروزی انقلاب اسلامی برای نوجوونای کتابخوان در کتابخانه فرهنگسرای سلامت برگزار می شود.
این برنامه شامل بخش‌های مختلف معرفی کتاب " از تیر دوقلو تا انقلاب " به نویسندگی علی اکبر میر زایی خوانساری برای نوجوونای کتابخوان  ، و خاطره گویی از مبارزات تا  پیروزی انقلاب اسلامی سال 57 است.
ذکر خاطرات راوی از دوران کودکی تا زمان نگارش این اثر و ازدواجش که حاصل آن سه فرزند بوده است. راوی این خاطرات را در آستانه 65 سالگی در سال 1400 در زمان همه‌گیری ویروس کرونا به نگارش درآورده است . از زمان پدر بزرگ و مادر بزرگش تا به دنیا آمدن پدرش و ازدواج او و به دنیا آمدن فرزندانشان و آمدن به محله تیر دوقلو بیان خاطرات دوران تحصیل از سال اول ابتدایی و شرایط خانوادگی و .... و بیان وقایع تاریخی و بیان اوضاع سیاسی و اجتماعی آن زمان، در ضمن خاطرات خود از دوره رضا شاه و سپس دوره محمد رضا شاه و فعالیت های سیاسی و تظاهرات مردم در شهرهای تبریز و قم و...
این برنامه روز دوشنبه 16 بهمن  ساعت 10 در کتابخانه سلامت برگزار می شود.
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات و شرکت در این برنامه می توانند به فرهنگسرای سلامت واقع در خیابان دلاوران، آزادگان شمالی، جنب فروشگاه شهروند  مراجعه و یا با تلفن 77496138  و 77241474 تماس حاصل نمایند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۳۱۵۷
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۱/۱۵     ساعت: ۱۰ : ۳۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
  • ٢٧ شوال ١٤٤٥
  • May 06 2024