صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
دیدار دبیرکل اتحادیه رادیو و تلویزیون های آسیا-اقیانوسیه با معاون برون مرزی رسانه ملی؛

گسترش همکاری های معاونت برون مرزی و اتحادیه رادیو و تلویزیون های آسیا-اقیانوسیه

احمد ندیم، دبیر کل اتحادیه رادیو و تلویزیون های آسیا-اقیانوسیه (ABU) از شبکه پرس تی وی معاونت برون مرزی صداوسیما بازدید و با احمد نوروزی معاون برون مرزی گفت‌وگو کرد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی ، در ابتدای این دیدار، احمد نوروزی معاون برون مرزی صداوسیما ضمن تشریح عملکرد شبکه های پرس تی وی، هیسپان تی وی و آی فیلم، آینده اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های آسیا-اقیانوسیه (ABU) را امید بخش توصیف کرد و افزود: معاونت برون مرزی صداوسیما آمادگی کامل دارد تا در همه حوزه های رادیویی، تلویزیونی و اینترنتی روابط خود را با ABU توسعه دهد.
احمد ندیم نیز در این دیدار، ضمن ابراز تمایل و آمادگی برای گسترش همکاری ها با صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، عنوان کرد: یکی از حوزه های همکاری در آینده می تواند بخش محتوا باشد چراکه مخاطب به دنبال محتواست و کیفیت محتوا نیز برای جذب و نگهداشت مخاطب بسیار حائز اهمیت است.
دبیر کل اتحادیه رادیو و تلویزیون های آسیا-اقیانوسیه پیش از دیدار با معاون برون مرزی صداوسیما، از بخش های مختلف شبکه انگلیسی زبان پرس تی وی بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند تهیه، تولید و پخش محتوا در این شبکه بین المللی قرار گرفت.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۳۶۳۷
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۱/۲۹     ساعت: ۱۷ : ۳۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
  • ١٩ شوال ١٤٤٥
  • Apr 28 2024