صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
در یازدهمین نشست «شش در دو» رادیو گفت و گو بررسی می‌شود؛

انتخابات و گفتمان فرهنگی و اجتماعی برای نسل جوان

یازدهمین ویژه برنامه انتخاباتی «شش در دو» هفته جاری به موضوع انتخابات و گفتمان فرهنگی و اجتماعی برای نسل جوان می‌پردازد.

به گزارش جهانی پرس، یازدهمین برنامه «شش در دو» که ویژه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری است روز دوشنبه  30 بهمن ساعت 16 در رادیو گفت و گو میزبان «عیسی کاکویی دبیر کل حزب آزادگی ایران اسلامی و فعال سیاسی اصولگرا» و «مهدی محمودیان فعال سیاسی اصلاح طلب» است.
انتخابات و گفتمان فرهنگی و اجتماعی برای نسل جوان موضوع این هفته برنامه است و دو میهمان دیدگاه‌های خود را در این باره بیان خواهند کرد.
گفتنی است ویژه‌برنامه انتخاباتی «شش در دو» کاری مشترک از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رادیو گفت‌وگو و روزنامه جام‌جم است که از استودیوی شماره ۱۷ ساختمان شهدای رادیو به‌صورت زنده پخش می‌شود.
بر پایه این خبر، این ویژه‌برنامه با تهیه‌کنندگی حسین ماکنعلی و با اجرای میثم رشیدی تولید و به‌صورت تصویری، از نرم‌افزار کاربردی ایران صدا پخش می‌شود.
ویژه‌برنامه انتخاباتی «شش در دو» بر روی موج اف‌ام ردیف ۱۰۳.۵ مگاهرتز رادیو گفت‌وگو قابل دریافت است.
نسخه مکتوب و آنلاین این برنامه برای دسترسی راحت‌تر مخاطبان در خروجی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و مؤسسه مطبوعاتی جام‌جم در دسترس است. مخاطبان این برنامه می‌توانند دیدگاه‌ها و نظرات خود در خصوص مباحث انتخاباتی را به سامانه پیامکی رادیو گفت‌وگو به شماره ۳۰۰۰۰۱۰۳۵ ارسال کنند

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۳۶۵۰
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۱/۳۰     ساعت: ۱۱ : ۱۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024