صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

کارگاه آموزشی برنامه سازان رادیو ایران در «تهران» برگزار می شود

کانون «ایرانیاران» رادیو ایران در راستای سند تحول رسانه ملی و به منظور تسهیل توانمند سازی هر چه بیشتر «ایرانیاران» سراسر کشور کارگاه های آموزشی متفاوت با سرفصل های متنوع از جمله گویندگی و فن بیان، گزارشگری و تهیه کنندگی رادیویی برگزار می کند.

به گزارش جهانی پرس از شبکه رادیویی ایران، کانون «ایرانیاران» با هدف ایجاد شبکه همکاران افتخاری رادیو ایران در سراسر کشور از سال ۹۶ آغاز به کار کرد.

شما عزیز هموطن، وقتی «ایرانیار» می‌شوید، فرصت پیدا می‌کنید به عنوان عضوی از «شبکۀ همراهان رادیو ایران» در هر جایی از ایرانِ جان، در مسیر جذّاب و پُر فراز و نشیب تولید محتوای صوتی گام بردارید.

لذا برای حضوری فعال و مؤثر در این مسیر، باید مهارت‌هایی داشته باشید یا کسب کنید.

کارگاه های آموزشی که  در «هفته های ایرانی» هر هفته در یک استان، در جمع «ایرانیاران» آن استان برگزار می شود، فرصتی است تا با «ایرانیاران» از نزدیک دیداری صورت گیرد و نکات آموزشی ارائه شود.


شما با آموزش‌هایی که در کانون ایرانیاران می‌بینید می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان منطقی و ممکن، صدای خودتان و محتوای صوتی را که خود تولید کرده‌اید، از آنتن فراگیرترین رادیوی کشور، یعنی رادیو ایران و در برنامه‌های مختلف از جمله برنامۀ اختصاصی خودتان، یعنی «با ایرانیاران» بشنوید.

در همین راستا جمعه 4 اسفند ماه، کارگاه آموزشی «ایرانیاران» با حضور دکتر مهدی آذرمکان، مدیر رادیو ایران، کاظم داداشی قائم مقام و مدیر گروه جامعه و سلامت، غلامحسین طالبی مسئول کانون «ایرانیاران» و مدیر طرح و برنامه رادیو ایران، مهدی رستمی مدیر گروه تاریخ و معارف، علیرضا جاوید نیا  و عباس محبی از بازیگران و مجریان توانمند و پیشکسوت رادیو ایران، حسین معصومی تهیه کننده و تینا میرکریمی گزارشگر در «تالار فرهنگ» از ساعت 14:00 برگزار می شود.


لازم به یادآوری است علاقه مندان برای شرکت در این کارگاه آموزشی می توانند کلمه «تهران» را به شماره شماره ۳۰۰۰۰۹۰۹۰ پیامک کنند و اطلاعات بیشتر را دریافت کنند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۳۶۶۶
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۱     ساعت: ۹ : ۴۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
  • ١٩ شوال ١٤٤٥
  • Apr 28 2024