صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

« قصه‌های انسان شدن» در نهج البلاغه

ویژه برنامه «قصه‌های انسان شدن» و دورهمی نوجوانان کتابخوان در فرهنگسرای نهج‌البلاغه برگزار می‌شود.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی فرهنگسرای نهج البلاغه، همزمان با سالروز میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان، دورهمی نوجوانان و جوانان کتابخوان با عنوان «قصه‌های انسان شدن» در فرهنگسرای نهج البلاغه برگزار می‌شود.
این ویژه برنامه مخصوص گروه سنی نوجوانان بوده و با هدف آشنایی آنها با کتاب‌هایی مرتبط با رخدادهای مهم و شخصیت‌های تاثیرگذار در زمان زندگی پیامبران و امامان برگزار می‌شود. مطالعه و بررسی کتاب‌هایی با موضوعات قرآنی و مضامین دینی بخش اصلی این جلسه است و نوجوانان می‌توانند سوالات خود را از کارشناس حاضر در جلسه بپرسند.
در این ویژه برنامه که به میزبانی فرهنگسرای نهج‌البلاغه برگزار می‌شود، کتاب «احسن القصص» نوشته محمدجواد مهری خوانش و بررسی می‌شود. این کتاب مجموعه‌ای از 52 روایت از زندگی انبیاء الهی و قصه‌های پندآموز قرآنی است که با بیانی ساده به رشته‌ تحریر درآمده است.
براساس این گزارش، «قصه‌های انسان شدن» با حضور اعضای کانون نوجوانان کتابخانه فرهنگسرای نهج‌البلاغه روز پنجشنبه 3 اسفند ماه از ساعت 10:30 تا 12 برگزار می‌شود. شاهین رفیعی سخنران این برنامه است.
فرهنگسرای نهج البلاغه واقع در خیابان دکتر شریعتی، روبروی خیابان دولت، خیابان امامزاده است. مخاطبان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن: ۲۲۰۰۹۰۰۰ تماس بگیرند.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۴۷۲۴
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۲     ساعت: ۲۱ : ۳۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024