صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

«کار خونه» این هفته با حضور بانویی کارآفرین از استان سمنان

هشتمین قسمت از برنامه «کار خونه» با حضور بانویی تلاشگر از استان سمنان، پنجشنبه ۱۰ اسفند حوالی ساعت ۱۹:۴۵ روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی سیما این قسمت از برنامه «کار خونه» روایت داستان زندگی پر فراز و نشیب «مریم آشوری» اهل استان سمنان است؛ که توانسته با توجه به ظرفیت ها و فضاهای موجود در زادگاهش، باعث ایجاد اشتغالزایی برای خود و همه اعضای خانواده‌اش و همچنین پنجاه نفر از بانوان منطقه در حیطه تولید صنایع دستی شامل تانه بافی، عروسک‌های پارچه ای و کاموایی، گلدوزی، گلیم، فرش و... شود. این بانوی کارآفرین تا کنون به بیش از پانصد نفر هنرهایش را آموزش داده است که اکثر آنها مددجویان تحت پوشش کمیته امداد، زنان بی سرپرست و بدسرپرست بوده اند. لازم به ذکر است که خانم آشوری از راهبران شغلی و نمونه کمیته امداد امام خمینی(ره)، در استان سمنان است.
هدف از ساخت مستند «کار خونه» حمایت از مشاغل خانگیست که به عنوان کسب و کاردر جهت ایجاد درآمد در خانواده، نقش مهمی ایفا می‌کنند.

در این قسمت از مستند، «محمدحسین ذوالفقاری» (مدیرکل کمیته امداد استان سمنان) ضمن بازدید از طرح اشتغالزایی خانم آشوری، درباره بررسی راهکارهای ساماندهی و حمایتی از مشاغل خانگی توسط کمیته امداد صحبت می‌کند.

مستند «کار خونه» کاری است از گروه خانواده به تهیه‌کنندگی علی‌اکبر کریمی، کارگردانی رضا داستانی و با مدیریت هماهنگی آزاده بهرامی که هشتمین قسمت آن پنجشنبه 10 اسفند حوالی ساعت 19:45 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۴۹۴۳
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۹     ساعت: ۹ : ۳۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024