صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

اجرای نمایش «عددهای نشده» تا ۱۸ اسفندماه تمدید شد

اجرای نمایش «عددهای نشده» به کارگردانی حسین کشفی اصل تا روز جمعه ۱۸ اسفندماه تمدید شد.

به گزارش جهانی پرس از روابط‌عمومی گروه، حسین کشفی اصل، طراح و کارگردان نمایش «عددهای نشده»، از تمدید اجراهای خود در سالن قشقایی مجموعه تئاترشهر تا روز ۱۸ اسفندماه خبر داد.
نمایشنامه «عددهای نشده» را محمد میرعلی‌اکبری نوشته و تهیه‌کنندگی آن را وحید کریمی بر عهده دارد.
عزالدین توفیق، فرید رحمتی، وحید کریمی، شهاب عباسیان،کیمیا جواهری، رویا بختیاری، مهیار اسلامی،کامران اقتداری، الهه پورجمشید و شیما خوش‌اقبال، بازیگرانی هستند که در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.
در خلاصه‌داستان این نمایش آمده: آدم‌هایی که عمری دویدند و نرسیدند؛ این نرسیدن‌ها ممکن است گاهی اوقات به خانواده برگردد،گاهی اوقات به جامعه و گاهی به خود فرد. در هر صورت، نرسیدن به رویاها و آرزوهای فردی می‌تواند تاثیرات مخربی در روحیه هر انسانی داشته باشد که گاهی می‌تواند تا مرز ساختن توهمات عجیب و غریب ذهنی پیش برود.«عددهای نشده» قصه آدم‌هایی‌ست که در دوران زیست خود هیچ عددی نشده‌اند!
دیگر عوامل نمایش «عددهای نشده» عبارتند از:
امیررضا باباولیان، علی‌رضا فیروزآبادی (گروه کارگردانی)، نیلوفر رازمند (منشی صحنه)، حسین کشفی اصل (طراح صحنه و لباس)، رضا خضرایی (طراح نور)، اشکان قازانچایی (طراح گرافیک)، مهدی عمادی (عکس و ساخت تیزر)، امین قنبری (ساخت موشن)،کوروش ابراهیم‌زاده (هماهنگی و امور اجرایی)، احمدرضا حجارزاده (امور رسانه و اطلاع‌رسانی).
گفتنی است نمایش «عددهای نشده» به نویسندگی محمد میرعلی‌اکبری،کارگردانی حسین کشفی اصل و تهیه‌کنندگی وحید کریمی، هر روز (غیر از شنبه‌ها) ساعت ۱۸ در سالن قشقایی مجموعه‌ی تئاترشهر اجرا می‌شود.
علاقه‌مندان به تماشای این اثر نمایشی، برای رزرو بلیت می‌توانند به سایت تیوال در نشانی https://www.tiwall.com/p/adadhaye.nashode3 مراجعه بکنند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۵۰۲۰
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۱۲     ساعت: ۱۱ : ۱۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024