صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

حضور پرشمار رای‌دهندگان در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

مردم تهران با حضور پرشمار در مسجد جامع خرمشهر موزه آرای خود را به صنوق های رای ریختند.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، روز جمعه 11 اسفندماه 1402، همزمان با سراسر ایران اسلامی، مردم متدین و انقلابی تهران دعوت رهبر معظم انقلاب اسلامی جهت شرکت در انتخابات را لبیک گفته و با حضور در پای صنوق های رای حماسه ای دیگر خلق کردند و برگ زرین دیگری را بر دفتر خاطرات انقلاب شکوهمند اسلامی ایران افزودند.
بنابراین گزارش، در این شعبه، رای گیری با آرامش و نظمی مثال زدنی آغاز شد و شهروندان تهرانی در ساعات اولیه صبح انفرادی یا خانوادگی برای رای دادن به مسجد جامع خرمشهر موزه آمدند و این حضور تا ساعات انتهایی رای گیری ادامه داشت.
علیرضا عسگری رییس شعبه اخذ رأی مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: حضور قشر جوان و رای اولی ها را در این شعبه بسیار قابل توجه بود و اکثر رای دهندگان از جوانان و نوجوانان دهه هفتادی و هشتادی بودند.
شایان ذکر است؛ اقشار مختلف اعم از پیر و جوان، زن و مرد و بخصوص رای اولی ها به همراه خانواده های خود به موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آمده بودند و در پایان بازدید خود از این مجموعه ملی، آرای خود را به صنوق های رای مستقر در مسجد جامع خرمشهر موزه ریختند.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۵۰۳۸
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۱۲     ساعت: ۲۱ : ۲۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
  • ١٩ شوال ١٤٤٥
  • Apr 28 2024