صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

بیش از ۵۰ برنامه نوروزگاه در استان اردبیل اجرا می‌شود

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از برنامه‌ریزی برای اجرای بیش از ۵۰ برنامه نوروزگاه در ایام عید نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، یحیی نجارقابل امروز 27 اسفندماه 1402 گفت: در ایام تعطیلات عید نوروز 1403 برای اجرای بیش از 50 برنامه نوروزگاه در سراسر استان برنامه‌ریزی شده است.
معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل افزود: نگارخانه خطایی مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی هر شب بعد از افطار میزبان مراسم نوروزگاه خواهد بود که این برنامه با همکاری شهرداری اردبیل اجرا می‌شود.
او تاکید کرد: همچنین هرروز در شهرستان‌های مختلف استان توسط ادارات میراث‌فرهنگی شهرستان‌ها و با همکاری سایر ادارات شهرستانی برنامه‌های نوروزگاه به مناسب عید نوروز برگزار می‌شود.
نجارقابل با اشاره به اینکه تعدادی از برنامه‌های نوروزگاه در روزهای گذشته و در قالب جشن‌های استقبال از نوروز و آیین نو اوستی و چشمه‌باشی برگزار شده‌اند، ادامه داد: با توجه به همزمانی عید نوروز و ماه مبارک رمضان، هدف از برگزاری برنامه‌های نوروزگاه گرامیداشت این مناسبت‌ها و ایجاد شور و نشاط اجتماعی است.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۴۳۰
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۲۷     ساعت: ۲۱ : ۳۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
  • ١٩ شوال ١٤٤٥
  • Apr 28 2024