صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

ورود بیش از ۶۰۰ هزار گردشگر نوروزی به استان اردبیل

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از ورود بیش از ۶۰۰ هزار گردشگری نوروزی به استان اردبیل خبر داد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب قبل از ظهر امروز سوم فروردین ماه ۱۴۰۳ در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل، گفت: در روزهای ابتدایی تعطیلات نوروزی بیش از ۶۰۰ هزار گردشگر وارد استان شده است و پیش بینی می‌شود که در روزهای آتی شاهد افزایش گردشگران ورودی به استان باشیم.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با اشاره به اینکه استان اردبیل کمترین کاهش ورود مسافران را نسبت به سال قبل داشته است، افزود: کاهش حدود ۱۳ درصدی ورود گردشگران به استان با توجه به همزمانی عید نوروز و ماه مبارک رمضان و شرایط آب و هوایی که در روزهای اول سال حاکم بود طبیعی به نظر می‌رسد.
او تاکید کرد: ستاد خدمات سفر استان در همه روزهای تعطیل و ایام عید نوروز در محل نگارخانه خطایی مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی فعال است و نمایندگان دستگاه‌های عضو ستاد با حضور در این محل شرایط استان را رصد و اقدامات لازم را انجام می‌دهند.
محمدی ادیب ادامه داد: در روزهای گذشته از سه شهرستان استان بازدید داشتیم که تمامی تاسیسات و امکانات استان به خوبی آماده میزبانی از گردشگران هستند و از شب گذشته شاهد ضریب اشغال قریب به صد درصدی در مراکز اقامتی برخی شهرستان‌ها هستیم.
مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اردبیل همچنین با اشاره به برگزاری برنامه‌های متعدد نوروزگاه در سطح استان، گفت: بیش از ۵۰ برنامه نوروزگاه در سراسر استان و با همکاری نهادهای مختلف برنامه‌ریزی شده و اجرا می‌شود.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۴۸۵
تاریخ: ۱۴۰۳/۱/۳     ساعت: ۱۳ : ۵۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Apr 27 2024