صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

انتصاب دکتر مهدی آذرمکان به عنوان قائم مقام معاون صدا

معاون صدای رسانه ملی ضمن قدردانی از زحمات دکتر شاهید مظفری، دکتر مهدی آذرمکان مدیر شبکه رادیویی ایران را با حفظ سمت به عنوان قائم مقام صدای جمهوری اسلامی معرفی کرد.

به گزارش جهانی پرس از شبکه رادیویی ایران، علی بخشی زاده با تاکید به اینکه جابه‌جایی مدیران، اقدامی هدفمند و سنجیده مبتنی بر دانش مدیریتی است، افزود: این رویکرد می‌تواند زمینه استفاده بهتر از تجربیات و دانش مدیران را فراهم کند.

بخشی زاده با اشاره به حکم انتصاب مهدی آذرمکان در سمت قائم مقام معاونت صدا گفت: با توجه به تعهد، تخصص و تجارب مفیدی که دکتر آذرمکان داشتند به این سمت منصوب شدند. انتظار است با بهره مندی از توانایی و تجربه مدیران و همکاران معاونت ماموریت و اهداف تعیین شده اجرایی شود.

دکتر مهدی آذرمکان، مدیر رادیو ایران و قائم مقام جدید معاون صدا نیز طی سخنانی از زحمات دکتر مظفری تقدیر و تشکر کرد. وی در این جلسه از همه مدیران و کارکنان رادیو خواستار همکاری و همیاری در راستای کمک و ارتقای معاونت صدا شد.

شایان ذکر است از سوابق درخشان آذرمکان می توان به مدیریت شبکه رادیویی رادیو ورزش، دبیر کارگروه قرارگاهی معاونت صدا، دبیر کارگروه اجتماعی معاونت صدا، دبیر شورای تخصصی ورزش معاونت صدا، مدیرکل نظارت و ارزیابی خبر و برنامه‌های سیاسی، مدیرکل اطلاعات و برنامه ریزی معاونت استان‌ها، مدیر گروه اجتماعی شبکه دو سیما، مدیر گروه سیاسی شبکه دو سیما  اشاره کرد، وی اکنون نیز مدیر شبکه رادیویی ایران است.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۵۰۸
تاریخ: ۱۴۰۳/۱/۵     ساعت: ۱۴ : ۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Apr 27 2024