صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

۲۳ تا ۲۵ مرداد، مدرسه تابستانی بین‌المللی پژوهشگاه رویان

معاون آموزشی پژوهشگاه رویان از برگزاری چهاردهمین دوره مدرسه تابستانی بین‌المللی پژوهشگاه رویان به میزبانی جهاد دانشگاهی اردبیل خبر داد.

به گزارش جهانی پرس - فاطمه محمدی؛ معاون آموزشی پژوهشگاه رویان، در نشست با معاونان آموزشی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با بیان این مطلب گفت: این مدرسه تابستانی مرداد امسال، به میزبانی جهاددانشگاهی اردبیل و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه‌های دیگر برگزار می‌شود.

دکتر فتحی موضوع چهاردهمین دوره مدرسه تابستانی بین‌المللی پژوهشگاه رویان را «کاربرد پزشکی بازساختی» عنوان کرد و افزود: این مدرسه تابستانی برای دانشجویان، استادان دانشگاه و متخصصان با رشته‌های مرتبط و با سخنرانی استادان برجسته ملی و بین‌المللی در سه روز به صورت حضوری و غیرحضوری برگزار می‌شود.

دکتر فتحی به موضوعات اصلی چهاردهمین مدرسه تابستانی اشاره کرد و ادامه داد: اصول پزشکی بازساختی، پزشکی بازساختی در بیماری‌های نورولوژیک، پزشکی بازساختی و ایمونوتراپی در سرطان، پزشکی بازساختی در بیماری‌های کبد و گوارش، پزشکی بازساختی در رویکرد‌های مهندسی ژنتیک، پزشکی بازساختی در بیماری‌های پوستی، پزشکی بازساختی در مهندسی بافت، شتابدهی ایده‌های دارای قابلیت تجاری‌سازی، روند تولید در بازار پزشکی بازساختی، موضوعات اصلی این مدرسه تابستانی است.

وی مدرسه بین‌المللی تابستانی را نخستین رویداد خارج از تهران با توجه به وجود ظرفیت‌های علمی و تمرکززدایی فعالیت‌ها از پایتخت عنوان کرد و خواستار همکاری فی مابین در نشست‌های تخصصی علمی و پژوهشی، استفاده از استادان مطرح و بنام استان، استفاده از فرصت حضور اساتید برای هم‌افزایی و تبادل اطلاعات به روز و برگزاری نشست‌های تخصصی در کنار این رویداد شد.

معاون آموزشی پژوهشگاه رویان آموزش‌های دانش‌آموزی در کنار آموزش تخصصی را جز برنامه‌های معاونت آموزشی عنوان کرد و گفت: مدرسه بین‌المللی تابستانی می‌تواند بهترین فرصت برای آموزش این قشر از جامعه باشد.

فتحی بر آموزش‌های ترویجی- فرهنگی در استان‌ها با کمک و همراهی انجمن‌های علمی و تخصصی دانشجویی تأکید کرد و گفت: در این راستا نیاز است از ظرفیت‌های انجمن‌های دانشجویی برای تغییر روند فعلی و ایجاد رونق علمی برای افزایش وزن فرهنگی آن استفاده کرد.

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل، هم در این نشست افزود: مدرسه تابستانی بین‌المللی پژوهشگاه رویان برای نخستین بار در استان اردبیل برگزار می‌شود و یک فرصت علمی برای استان بویژه پزشکان، متخصصان و نخبگان ایجاد شده است.

دکتر اوچی اردبیلی، این رویداد را فرصت مناسب برای برگزاری نشست‌های علمی و پژوهشی با توجه به حضور اساتید مطرح در این مدت عنوان کرد و گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه بهتر این رویداد علمی – پژوهشی به میزبانی جهاددانشگاهی اردبیل و با مشارکت دانشگاه‌های استان و مراکز علمی دیگر فراهم شده است و امیدواریم بتوانیم از این فرصت پیش آمده استفاده بهینه داشته باشیم.

در این دیدار آقای قبادی، معاون آموزشی و دکتر رهبر، معاون فرهنگی – دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، نیز بر همکاری و همراهی در این برنامه اعلام آمادگی کردند.

گفتنی است؛ از ۲۳ تا ۲۵ مرداد به میزبانی جهاددانشگاهی اردبیل و با همکاری دانشگاه‌های اردبیل در محل سالن شهید خودسیانی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار خواهد شد، علاقه‌مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات تکمیلی به سایت معاونت آموزشی پژوهشگاه رویان به نشانی www.royan-edu.ir مراجعه کنند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۲۸۱۸
تاریخ: ۱۴۰۲/۵/۱     ساعت: ۸ : ۴۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فناوری       زیرسرویس: فناوری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024