صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
معاون بهداشت و نایب رییس قرارگاه «سلامت خانواده» خبر داد

آغاز فاز دوم برنامه «سلامت خانواده» در ۳۲ شهرستان جدید

معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نایب رییس قرارگاه «سلامت خانواده» از آغاز فاز دوم برنامه «سلامت خانواده» در ۳۲ شهرستان جدید در کشور خبر داد.

به گزارش جهانی پرس از  وبدا دکتر حسین فرشیدی در حاشیه برگزاری یازدهمین جلسه قرارگاه «سلامت خانواده» در ستاد وزارت بهداشت، به وبدا گفت: در این جلسه مقرر شد مشکلات سیستم اطلاعات بیمارستانی (HIS) در سامانه ها مرتفع شده و اشکالات ارتباطات سطوح دو و سه برطرف و مقداری از بدهی ها به این سامانه ها نیز پرداخت شود.

وی افزود: برنامه پزشکی خانواده در بیمه سلامت نیز با حدود 4 هزار پزشک و جمعیت تحت پوشش حدود 4 میلیون نفر به برنامه «سلامت خانواده» ملحق می شود و پس از این در قالب این برنامه اجرا می شود.

معاون بهداشت وزارت بهداشت ادامه داد: 32 شهر هم در فاز دوم برنامه «سلامت خانواده» و به 59 شهر قبلی در استان های مجری برنامه اضافه می شود. خوشبختانه استان ها برای اجرای برنامه در این 32 شهر آمادگی دارند و به دانشگاه های علوم پزشکی هم اختیار داده شده که کمبود مراقبان خود را توسط شرکت ها به شکل برون سپاری، خرید خدمت کنند.

دکتر فرشیدی با بیان این که با اجرای برنامه سلامت خانواده در 59 شهر قبلی و 32 شهر جدید، ارتباط مراقبان سلامت با مردم بهتر و مستحکم تر خواهد شد، به گزارش خوب  دفتر آمار و فناوری اطلاعات در این جلسه اشاره کرد و گفت: براساس این گزارش در سطح 2 سیستم ارجاع مشکلات کمتر شده و امکان ارجاع بیمار به صورت رفت و برگشت میسر شده است

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۴۲۱
تاریخ: ۱۴۰۲/۵/۲۳     ساعت: ۱۰ : ۱۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فناوری       زیرسرویس: فناوری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024