صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

ارائه نمونه نمایشی برای حاضران در نمایشگاه نانو

شرکت‌ها برای حضور در نمایشگاه نانو ۱۴۰۲، خدمات ساخت و تولید نمونه نمایشگاهی (دمو) دریافت می‌کنند.

به گزارش جهانی پرس - نرگس حضرتی- با توافق بین مرکز طراحی صنعتیِ معاونت علمی و فناوری با ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، تمام شرکت‌ها و فناوران حاضر در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری نانو به منظور ارائه جذابتر و تاثیرگذارتر دانش فنیِ محصولات خود، می‌توانند خدمات ساخت و تولید نمونه نمایشگاهی (دمو) دریافت کنند.
ارائه بهتر محصول، زمینه‌ساز افزایش فروش، جذب سرمایه بالاتر و همچنین وفاداری مشتریان را در آینده فراهم می‌آورد. تجارت موفق گذشته، مرکز طراحی را بر آن داشت تا مانند نمایشگاه دستاورد‌های فناوری نانو در سال‌های گذشته، بر این امر تمرکز ویژه و تمهیداتی ایجاد کند تا محصولات نانو از طریق ارائه بهتر، کیفیت محصول خود را نیز به شایستگی معرفی کنند.
کارگزاران مرکز طراحی ایران آمادگی دارند تا کلیه شرکت‌ها اعم از شرکت‌های نوپا، تولیدی و صادراتی را در این مسیر همراهی کنند. همچنین کلیه شرکت‌های حاضر در نمایشگاه نانو ۱۴۰۲ می‌توانند از خدمات مشاوره و رهبری طراحی صنعتی با حمایت کامل معاونت علمی و فناوری نیز بهره‌مند شوند.
علاقه‌مندان برای ثبت درخواست مشاوره می‌توانند به پایگاه اینترنتی https://b ۲ n.ir/idcenter مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۳۱۰۳۱۳۰- ۰۲۱ و ۰۹۳۵۳۲۹۳۵۹۹
تماس بگیرند.
چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری‌نانو از ۱۳ تا ۱۶ آبان ۱۴۰۲ در سالن‌های میلاد و خلیج‌فارس برگزار می‌شود که شرکت‌ها می‌توانند با مراجعه با وبگاه نمایشگاه به نشانی https://nanoexhibition.ir ثبت‌نام خود را انجام دهند. اول شهریور وبگاه جانمایی نمایشگاه باز خواهد شد. شرکت‌هایی که تا پایان مرداد ثبت‌نام نمایشگاه را انجام داده باشند، امکان جانمایی را در اول شهریورماه خواهند داشت. بدیهی است شرکت‌هایی که دیرتر نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند گزینه‌های محدودتری برای انتخاب خواهند داشت.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۴۳۷
تاریخ: ۱۴۰۲/۵/۲۳     ساعت: ۱۲ : ۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فناوری       زیرسرویس: فناوری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
  • ١٩ شوال ١٤٤٥
  • Apr 28 2024