صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

آزمون استخدامی وزارت بهداشت فردا برگزار می‌شود

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: آزمون استخدام نیروی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای جذب ۲۲ هزار کادر درمانی با حضور ۱۱۱ هزار داوطلب و اولویت جذب پرستاران دوران کرونا، فردا پنجشنبه برگزار می‌شود.

به گزارش جهانی پرس از صدا و سیما، میثم لطیفی، امروز چهارشنبه در حیاط دولت، تصریح کرد: برای آن دسته از پرستارانی که در دوران کرونا در بیمارستان خدمت داشتند، امتیاز ویژه‌ای هم در نظر گرفته شده است.

 

لطیفی در پاسخ به پرسشی درباره اینکه نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲ ویژه دبیران، چه زمانی اعلام می‌شود، گفت: این نتایج را امروز یا فردا سازمان سنجش و آموزش کشور اعلام می‌کند که به نظر می‌رسد، حدود ۱۵ هزار دبیر جدید در آموزش و پرورش جذب شوند و نزدیک به ۱۰ هزار دبیر هم برای تکمیل آموزگاری داریم. اکنون، منتظر اعلام نتایج از طرف این سازمان هستیم.
 
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، درباره لحاظ شدن سوابق شرکتی‌ها پس از تبدیل وضعیت، اظهار داشت: از نظر بیمه‌ای، حتما این کار انجام می‌شود.
 
لطیفی، تصریح کرد: آزمون امسال، دو بخش داشت و افرادی که تجربه کار معلمی دارند، امتیاز بیشتری در مرحله ارزیابی تکمیلی می‌گیرند.
 
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در پاسخ به پرسش دیگر درباره برخی خبر‌ها از حقوق زیر ۱۰ میلیونی نیرو‌های جدید استخدامی، گفت: این پرداخت بر اساس نظام مدیریت خدمات کشور انجام می‌شود و تفاوتی بین این بزرگواران با سایر کارمندان نیست!
شناسنامه


کدخبر: ۳۴۶۱۹۴
تاریخ: ۱۴۰۲/۷/۲۶     ساعت: ۱۶ : ۴۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فناوری       زیرسرویس: فناوری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
  • ٢٣ شوال ١٤٤٥
  • May 02 2024