صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
عملیات عمرانی و ترافیکی شهرداری منطقه ۱۲، حول مجلس شورای اسلامی:

حصار کارگاهی جمع‌آوری و معابر پیرامونی مجلس تعریض می‌شود

شهردار منطقه ۱۲ در نشست هم‌اندیشی با مدیرکل عمرانی و پشتیبانی مجلس شورای اسلامی از جمع‌آوری حصار کارگاهی ضلع جنوب و شرق ساختمان مجلس و تعریض معابر پیرامونی آن با هدف روان‌سازی ترافیک خبر داد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی شهرداری منطقه 12، انارکی محمدی، شهردار منطقه ۱۲ در دیدار با ظهوری‌منش، مدیرکل عمرانی و پشتیبانی و موسوی‌فر، مدیر طرح توسعه مجلس شورای اسلامی در حوزه تعریف پروژه‌های عمرانی و ترافیکی حول مجلس شورای اسلامی به بحث و بررسی پرداختند.
انارکی محمدی در این دیدار درباره جمع‌آوری حصار کارگاهی ضلع جنوب و شرق ساختمان مجلس گفت‌وگو کرد و مقرر شد در یک بازه زمانی مشخص این امر به نتیجه برسد.
وی همچنین از تعریض کامل خیابان‌های ضلع شرقی و جنوبی پیرامون ساختمان مجلس خبر داد و گفت: این پروژه با هدف کاهش بار تراقیک موجود در این خیابان‌ها به انجام خواهد رسید.
شهردار قلب طهران با تأکید بر تداوم جلسات حوزه عمران و ترافیک با مدیران ارشد مجلس شورای اسلامی بیان کرد:  این جلسات تا اجرای کامل توافقات، طی هفته جاری در کارگروهی فنی ادامه خواهد داشت؛ چراکه بدون شک اجرای کامل این اقدامات در وضعیت این محدوده بسیار اثرگذار خواهد بود و نتایج آن برای شهروندان ملموس‌تر و رضایت‌بخش  خواهد شد.
مدیرکل عمرانی و پشتیبانی مجلس شورای اسلامی نیز ضمن قدردانی از تعامل سازنده به‌وجودآمده مجلس با مدیران شهری در این دوره، ابراز امیدواری کرد: با ارتباط مؤثر و فنی در این سطح، ان‌شاالله موقعیت مجلس شورای اسلامی به عنوان بنایی تاریخی و ارزشمند در شرایط بهتری قرار خواهد گرفت.
ساختمان مجلس شورای اسلامی در نزدیکی میدان بهارستان تهران قرار دارد و محل برگزاری نشست‌های مجلس شورای اسلامی است.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۷۶۲
تاریخ: ۱۴۰۲/۵/۳۱     ساعت: ۱۹ : ۴۹
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024